اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار فارسان:

وحدت مسلمانان سراسر دنیا از روز قدس سرچشمه می‌گیرد

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار فارسان با بیان اینکه وحدت مسلمانان سراسر دنیا از روز قدس سرچشمه گرفته است، افزود: از این روز به بعد مودت، دوستی و برادری میان ملت‌های مسلمان بیشتر از قبل شده است.

وحدت مسلمانان سراسر دنیا از روز قدس سرچشمه می‌گیرد

سید حسن هاشمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، با اشاره به نزدیک شدن روز جهانی قدس، اظهار داشت: این روز یادگار امام راحل عظیم‌الشان و روز سرنوشت‌ساز و نمایش وحدت مسلمانان سراسر دنیا است.

وی با بیان اینکه وحدت مسلمانان سراسر دنیا از روز قدس سرچشمه گرفته است، افزود: از این روز به بعد مودت، دوستی و برادری میان ملت‌های مسلمان بیشتر از قبل شده و با توجه به شرایط کنونی جهان اسلام این روز باید با شکوه‌تر از همیشه گرامی داشته شود.

هاشمی با اشاره به برنامه‌های شهرستان فارسان برای گرامیداشت این روز سرنوشت‌ساز بیان داشت: آذین‌بندی سطح شهر، نصب بنر، نمایشگاه عکس و عرضه محصولات فرهنگی متناسب با روز جهانی قدس از مهم‌ترین برنامه‌های این شهرستان در روز جهانی قدس است.

معاون فرماندار فارسان از برگزاری راهپیمایی عظیم در نقاط مختلف این شهرستان در روز قدس خبر داد و گفت: به مناسبت گرامی‌داشت روز جهانی قدس در 9 نقطه این شهرستان راهپیمایی با حضور گسترده مردم ولایت‌مدار این شهرستان برگزار می‌شود.

وی گفت: مردم باید در این روز مهم با حضور خود در راهپیمایی‌‌ها نشان دهند که هم‌صدا با دیگر ملت‌های مسلمان به دنبال کوتاه کردن دست دشمن از منطقه هستند.

هاشمی با بیان اینکه این روز برای تمامی مسلمانان جهان روز سرنوشت‌سازی است، گفت: مردم باید در این روز با حضور در صحنه‌ها نشان دهند که تنها خودشان قادر هستند سرنوشت خودشان را رغم بزنند و به خواسته‌های خبیث دشمن هیچ توجهی ندارند.

وی تصریح کرد: جوامع جهانی در این روز توجه ویژه‌ای به تحرکات مسلمانان دارند و به دنبال این هستند تا میزان همدلی و برادری مسلمانان را برای ایجاد تفرقه بین آن‌ها ارزیابی کنند.

هاشمی با بیان اینکه روز جهانی قدس جایگاه ویژه‌ای در انقلاب اسلامی ایران دارد، گفت: این روز توسط معمار کبیر انقلاب اسلامی به عنوان روز جهانی قدس نام‌گذاری شده است و باید با حساسیت ویژه‌ای این روز را گرامی بداریم.

انتهای پیام/ع20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول