اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قدس:

حضور هر ایرانی در راهپیمایی قدس پاسخی محکم به دشمنان است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قدس گفت: حضور هر ایرانی در راهپیمایی روز قدس پاسخی دندان شکن به یاوه‌های دشمنان است.

حضور هر ایرانی در راهپیمایی قدس پاسخی محکم به دشمنان است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان قدس، علی جلیل‌زاده بعد از ظهر امروز در ستاد برگزاری روز جهانی قدس اظهار داشت: روز قدس برای کمک به مردم فلسطین و مبارزه با استکبار جهانی نامگذاری شده است که با توجه تحولات اخیر مراسم با شکوهی را در این روز برگزار خواهیم کرد.

وی افزود: امام خمینی (ره) در سال‌های نخستین انقلاب، آخرین جمعه‌ ماه مبارک رمضان را به عنوان روز قدس نامگذاری کرد و این روز به یک روز جهانی برای کمک به مردم فلسطین و مبارزه با استکبار جهانی تبدیل شد.

این مسئول با اشاره به اهمیت روز جهانی قدس افزود: روز قدس روز حمایت گسترده از مردم مظلوم فلسطین و روز مقابله مستضعفان با مستکبران بوده و یکی از برکات این روز توجه ویژه انقلاب اسلامی به جهان اسلام است.

جلیل زاده مسیر راهپیمایی روز جهانی قدس را در این شهرستان از ضلع غربی میدان قدس عنوان کرد و گفت: این مراسم از میدان قدس آغاز و به میدان مصلی خاتمه خواهد یافت.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در زمینه برگزاری راهپیمایی در شهرستان قدس یادآور شد: برنامه‌ریزی‌های لازم برای حضور باشکوه مردم در راهپیمایی اندیشیده شده است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قدس در بخش دیگری از سخنان خود به ضرورت فضاسازی و تزیینات شهری قبل از برگزاری روز جهانی قدس در این شهرستان تأکید کرد.

وی حضور یکپارچه مردم در راهپیمایی روز قدس را مورد تاکید قرار داد و یادآور شد: امسال راهپیمایی روز جهانی قدس باشکوه خاصی برگزار می‌شود.

در ادامه این مراسم امام جمعه شهرستان قدس نیز بر حضور با شکوه مردم در روز جهانی قدس تاکید کرد.

حجت‌الاسلام و المسلمین سید ابوالقاسم میراحمدی اظهار داشت: حضرت امام راحل (ره) در مورد روز قدس فرمودند‌ روز قدس روزی است که باید تمام مستضعفان را از چنگال مستکبران بیرون بیاوریم.

وی  روز قدس را روز قیام علیه مستکبران فرعون صفت دانست و اظهار داشت: روز قدس اختصاص به فلسطین،  لبنان و جای خاصی ندارد بلکه تا استکبار است استضعاف هم خواهد بود.

وی تصریح کرد: استکبار بدون استضعاف تصور نمی‌شود و آنچه که برای امروز مسلمانان ضروری است، اتحاد و وحدت اسلامی است و دولت‌ها و ملت‌های اسلامی باید هوشیار باشند و نقشه دشمنان برای تفرقه انداختن در کشورهای اسلامی را نقش بر آب کنند.

میر احمدی با اشاره به اینکه مسلمانان جهان با حضور حماسی خود در روز قدس شاهد انزوای موقعیت حکومت جعلی و بی‌پایه اسرائیل خواهند شد، اضافه کرد: حضور ظفرمندانه و آگاهانه مردم شهرستان قدس  در مراسم روز قدس به معنای حمایت از مکتب مقاومت و هویت بیداری اسلامی است و فرصتی تعیین کننده و ثمر بخش را فرا روی مسلمانان جهان قرار خواهد داد.

انتهای پیام/ی20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول