اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار باشت:

زمینه حضور حداکثری روز قدس در باشت فراهم است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان باشت با اشاره به فرا رسیدن روز جهانی قدس گفت: زمینه حضور حداکثری روز قدس در باشت با همدلی همه اقشار مردم و گروه‌ها و احزاب و جریانات سیاسی فراهم است.

زمینه حضور حداکثری روز قدس در باشت فراهم است

به گزارش خبرگزاری فارس از باشت، نشست شورای اداری باشت که با حضور مدیران ادارات و نهادهای شهرستان باشت در سالن جلسات بخشداری مرکزی برگزار شد درباره چگونگی برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس در این شهرستان تبادل نظر صورت گرفت.

علی‌اصغر قلی‌پور در این نشست با تسلیت شهادت مولای متقیان علی (ع) درباره نحوه برگزاری روز قدس اظهار داشت: باید تلاش کنیم روز قدس امسال پرشورتر از سال‌های قبل برگزار شود.

فرماندار باشت بیان کرد: روز قدس یکی از بهترین روزها در جهان اسلام بوده که روز وحدت و اقتدار ملت‌های مسلمان است.

وی از مسئولان ادارات و نهادها خواست زمینه حضور حداکثری مردم را در روز جهانی قدس فراهم و خود با پرسنل ادارات در این راهپیمایی شرکت کنند.

قلی‌پور افزود: راهپیمایی روز جهانی قدس همزمان با سراسر کشور از چهارراه کتاب آغاز می‌شود و تا محل برگزاری نماز جمعه ادامه دارد.

فرماندار باشت تصریح کرد: برای هر چه باشکوه‌تر برگزار شدن راهپیمایی چند کمیته تشکیل شده است.

* تعامل ادارات باشت مطلوب است

قلی‌پور با بیان اینکه شهرستان باشت از شهرستان‌های نوپای استان است، افزود: برای پیشرفت و توسعه نیاز به تعامل و همکاری همه‌جانبه ادارات و مسئولان است.

مقام عالی اجرایی دولت در باشت تعامل ادارات در این شهرستان را مثبت ارزیابی کرد و بیان داشت: در برطرف کردن مشکلات، ادارات با هم همکاری خوبی دارند.

وی به توزیع اعتبارات شهرستان اشاره کرد و ابراز داشت: اعتبارات شهرستان‌ها در سر فصل‌های ملی، استانی، ماده 180 و حوادث است.

فرماندار باشت با ذکر این مطلب که این ردیف اعتبارات فقط برای طرح‌های عمرانی است، خاطرنشان کرد: ادارات برای دریافت بودجه و اعتبار جاری باید به مدیران کل مراجعه کنند و از ادارات کل مربوطه اعتبار جاری دریافت کنند.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول