اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی:

راهپیمایی روز قدس در 80 نقطه استان مرکزی برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی از برگزاری راهپیمایی روز قدس در 80 نقطه استان خبر داد.

راهپیمایی روز قدس در 80 نقطه استان مرکزی برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام عباس هاشمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: بر اساس هماهنگی‌های به عمل آمده در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان راهپیمایی امسال روز قدس در 80 نقطه استان و با حضور قشرهای مختلف مردم برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: در جلسات ستاد راهپیمایی روز قدس استان زمان و مکان و مسیرهای راهپیمایی مشخص شده و به زودی از طریق رسانه‌ها اعلام خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی با بیان اینکه پس از نامگذاری جمعه آخر ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس از سوی حضرت امام خمینی(ره) همه ساله خیل عظیمی از روزه‌داران ایران اسلامی با لبیک به ندای رهبر کبیر انقلاب و منویات مقام معظم رهبری در حمایت از مردم فلسطین راهپیمایی می‌کنند اظهار داشت: قدس یکی از مهم‌ترین مسائل جهان اسلام و مسلمانان است و شرکت در راهپیمایی روز قدس برای حمایت از مردم مظلوم و ستم‌کشیده  فلسطین و بیت‌المقدس امری ضروری است.

هاشمی راهپیمایی روز قدس را نماد ظلم‌ستیزی و حمایت همه جانبه ملت ایران از مردم مظلوم و بی‌دفاع فلسطین دانست و ادامه داد: روز قدس نقطه اشتراک برای مسلمانان جهان به شمار می‌رود و به دلیل وضعیت بوجود آمده در سوریه شرایط راهپیمایی امسال با سال‌های گذشته متفاوت است.

وی تاکید کرد: حوادث کشور سوریه اهمیت راهپیمایی روز جهانی قدس را دو چندان کرده است که می‌طلبد مردم ایران اسلامی با شرکت خود در این راهپیمایی حمایت خود را از همه مظلومان جهان اعلام کنند.

انتهای پیام/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول