اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار مرکزی ورامین:

روز قدس روز کابوس رژیم صهیونیستی است

خبرگزاری فارس: بخشدار مرکزی ورامین در آستانه روز جهانی قدس گفت: روز قدس به روز کابوس رژیم اشغالگر قدس تبدیل شده است.

روز قدس روز کابوس رژیم صهیونیستی است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، سید رضا طباطبایی بخشدار مرکزی ورامین که ساعاتی پیش به عنوان سخنران قبل از خطبه‌های نماز جمعه خیرآباد سخن می‌گفت، اظهار داشت: روز قدس ابتکار امام خمینی (ره) در راستای زنده نگه داشتن آرمان فلسطین بود.

وی گفت: امروز بیداری اسلامی در منطقه بیش از گذشته رژیم صهیونیستی را متزلزل کرده است و روز قدس در این برهه از زمان به روز کابوس رژیم اشغالگر قدس تبدیل شده است.

بخشدار مرکزی ورامین در ادامه تاکید کرد: قطعا شرکت آگاهانه مردم ایران و نیز ملت‌های مسلمان در سرتاسر جهان در راهپیمایی روز جهانی قدس مشت محکمی بر دهان آمریکا و رژیم صهیونیستی است و نقشه‌های آنان در منطقه را خنثی می‌کند.

وی نقش رژیم صهیونیستی در به چالش کشاندن اوضاع منطقه را غیر قابل چشم‌پوشی خواند و افزود: رژیم صهیونیستی از بیداری مردم مسلمان منطقه ناراحت شده و سعی می‌کند تحولات منطقه را به نفع خود هدایت کند.

وی در بخش دیگری از سخنانش به ذکر مناقب حضرت علی (ع) پرداخت و گفت: همه ارزش‌ها و فضایل به صورت کامل در شخصیت علی ابن ابیطالب(ع) تبلور پیدا کرده است و او در حقیقت مصداق بارز انسان کامل است.

طباطبایی تصریح کرد: باید تلاش کنیم در حد توان خود این شخصیت و رادمرد بزرگ اسلامی را شناخته و از سیره این بزرگمرد پیروی کنیم.

بخشدار مرکزی ورامین خاطرنشان کرد: امیرالمؤمنین (ع) تمام ارزش‌ها را به عنوان یک انسان کامل داراست و چون چنین ارزشی دارد بنابراین تماماً وصل به خداست.

وی بیان داشت: وقتی امام وصل به خدا باشد، جهان در دست اوست و به نظام هستی تسلط دارد، یعنی با این قرب به خدا، خداوند عالم طبیعت را در دست انسان کامل می‌گذارد و تصرفات در طبیعت را در زیر پای قدرت انسان کامل قرار می‌دهد که این قرب معنوی است.

انتهای پیام/و20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول