اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه پاکدشت:

روز قدس مرگ رژیم صهیونیستی را به ‌همراه دارد

خبرگزاری فارس: امام جمعه پاکدشت با اشاره به اهمیت راهپیمایی روز قدس گفت: راهپیمایی پرشور روز قدس مرگ رژیم صهیونیستی را به‌همراه دارد

روز قدس مرگ رژیم صهیونیستی را به ‌همراه دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، حجت‌الاسلام والمسلمین حسین لزومی در خطبه‌های نماز جمعه پاکدشت پس از توصیه همگان به تقوای الهی با تسلیت ایام شهادت مولای متقیان حضرت علی (ع) گفت: شناخت حضرت علی (ع) ایمان و تقوا می‏خواهد که دشمنانش از ایمان تهی بودند و بویی از تقوا به مشامشان نخورده بود.

امام جمعه پاکدشت عنوان کرد: شهادت، متاع گرانبهایی است که هر کس توان به دست آوردن آن را ندارد و شیرینی شهد شهادت را به هر کسی نمی‏چشانند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: حضرت علی (ع)، آن یکه‏ تاز عرصه عشق و شهادت، مبنای شهادت‏طلبی و دستیابی به این فوز عظیم را این‏ گونه بیان می‏دارد و صفات عاشقان شهادت را این‏گونه می‏نمایاند.

وی در ادامه تاکید کرد: مولای متقیان حضرت علی (ع) کارآمدترین وسیله‌های تقرب به خداوند را ایمان به خدا و رسول او، جهاد در راه خدا، کلمه اخلاص یعنی «لا اله الا الله»، بر پا داشتن نماز، پرداخت زکات، صله ارحام، حج و عمره خانه خدا و روزه ماه رمضان معرفی کرده است.

حجت‌الاسلام لزومی در ادامه با اشاره به اوضاع کشور سوریه بیان داشت: ارتش سوریه به لطف خدا پیروز میدان است و شکست برای مخالفان کشور سوریه قطعی و حتمی است.

امام جمعه پاکدشت خاطرنشان کرد: با آزادسازی شهر حلب توسط ارتش قدرتمند سوریه تعداد زیادی زندانی شدند که در میان آنان افسرانی از کشور ترکیه و سعودی حضور دارند.

وی در ادامه بیان داشت: جریان عربی و غربی که قصد فروپاشی نظام در سوریه را دارند پس از چشیدن طعم تلخ شکست در حال حاضر به گروگان‌گیری دست زده‌اند.

حجت‌الاسلام لزومی در ادامه با اشاره به اهمیت روز قدس تاکید کرد: با توجه به اتفاقات رخ داده در منطقه، روز قدس امسال از اهمیت بیشتری برخوردار است.

خطیب جمعه پاکدشت در پایان تصریح کرد: بصیرت و آگاهی مؤمنان و مسلمانان و حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس، سقوط نهایی رژیم اشغالگر قدس را رقم می‌زند.

انتهای پیام/و20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول