اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ملارد خبر داد

هماهنگی‌های لازم برای برگزاری باشکوه روز جهانی قدس در ملارد

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان ملارد حمایت از مردم مظلوم فلسطین را وظیفه همه مسلمانان عنوان کرد و گفت: هماهنگی‌های لازم برای برگزاری باشکوه روز جهانی قدس در ملارد اندیشیده شده است.

هماهنگی‌های لازم برای برگزاری باشکوه روز جهانی قدس در ملارد

به گزارش خبرگزاری فارس از ملارد، ناصر بورد ظهر امروز در جلسه ستاد برگزاری روز جهانی قدس در این شهرستان اظهار داشت: برگزاری باشکوه روز جهانی قدس در جای جای ایران اسلامی از مهمترین وظایف مردم و مسئولان نسبت به مردم مظلوم فلسطین است.

وی ادامه داد: در این راستا دستگاه‌های مختلف در این شهرستان باید اقدامات لازم به منظور برگزاری هر چه باشکوه این مراسم را انجام دهند.

این مسئول گفت: باید هر چه در توان داریم نسبت به برگزاری این روز به کار گیریم چرا که بسیاری از دشمنان به برگزاری روز جهانی قدس در کشور چشم دوخته‌اند.

بورد با اعلام این که سال‌های گذشته و در آخرین ماه مبارک رمضان مردم با حضوری چشمگیر در راهپیمایی روز قدس بار دیگر حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام کردند، افزود: امسال نیز در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان مردم با حضور خود مشتی محکم را بر دهان دشمنان این سرزمین خواهند زد.

وی تأکید کرد: امروز دشمنان با اقدامات غیر انسانی در این منطقه و کشتارهای پی در پی در نظر دارند تا مسلمانان را مورد آزار و اذیت قرار دهند.

فرماندار ملارد گفت: اما دشمنان بدانند که ملت‌های مسلمان هرگز مردم مظلوم فلسطین را تنها نخواهند گذاشت و در تمام برهه‌ها پشتیبان آنان خواند بود.

بورد با اشاره به شرایط امسال در کشورهای همسایه و توطئه‌های استکبار جهانی، حضور همیشگی و پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس را زمینه‌ساز رشد بیداری اسلامی و صدور نهضت مبارزه با صهیونیست جهانی و دفاع از مردم مظلوم فلسطین و همه مسلمانان تحت ستم دنیا عنوان کرد.

وی در ادامه سخنان خود به هماهنگی‌های صورت گرفته با راهنمایی و رانندگی این شهرستان به منظور برقراری امنیت در مسیرهای برگزاری این راهپیمایی اشاره کرد و گفت: تمهیدات لازم به منظور برقراری امنیت انجام شده است.

بورد مسیرهای منتهی به مصلی‌های نماز جمعه شهرهای ملارد و صفادشت را از مسیرهای راهپیمایی روز قدس اعلام کرد.

انتهای پیام/ی20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول