اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اعضای شورای شهر اصفهان در قالب بیانیه‌ای تاکید کردند

تبدیل بارقه‌های امید دشمنان به یاس در روز قدس

خبرگزاری فارس: اعضای شورای شهر اصفهان در قالب بیانیه‌ای ضمن دعوت از مردم اصفهان برای حضور در راهپیمایی روز قدس اعلام کردند: حضور در روز قدس بارقه‌های امید دشمنان را به یاس تبدیل می‌کند.

تبدیل بارقه‌های امید دشمنان به یاس در روز قدس

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان در قالب بیانیه‌ای که توسط علیرضا نصراصفهانی، قرائت شد از آحاد مردم شهید پرور و هوشیار اصفهان درخواست کردند تا در راهپیمایی روز قدس شرکت کنند.

اعضای شورای شهر اصفهان در این بیانیه با اشاره به اینکه رمضان ماه نزول قرآن و گسترده شدن خوان ضیافت الهی و ماهی است که سراسر آن خیر و برکت و انتهای آن رحمت و مغفرت محسوب می‌شود، تاکید شده است: در یک کلام رمضان ماهی است که انسان زمینی به آسمان صعود می‌کند و با ملائکه هم‌نشین می‌شود و این همه نعمت تنها شمه‌ای از الطاف روحانی و انفاس سبحانی این ماه است.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: در ماه رمضان همه مسلمانان روی دل به یک جهت می‌گردانند و وجه الله را وجهه همت قرار می‌دهند و این در حالی است که قبله نخستین مسلمانان، مظلومانه در زیر چکمه‌های غاصبان و اشغالگران صهیونیست می‌لرزد.

اعضای شورای شهر اصفهان در قالب این بیانیه تصریح کردند: از نخستین روز اشغال سرزمین پیامبران با توطئه استعمار کهن تا امروز که استثمار با شیوه نوین خود بر جهانیان تحمیل می‌شود، بیش از 60 سال می‌گذرد، اما ملت فلسطین برای رهایی قدس شریف همواره پایداری کرده است.

در ادامه این بیانیه آمده است: امروز روزی است که هر جنبش و خیزشی در سراسر جهان از اعماق آفریقا تا قلب اروپا، پرتو از کلام نورانی حضرت امام خمینی (ره) گرفته است و هر لحظه در هر نقطه از جهان خود را در قالب بیداری اسلامی به جهانیان عرضه می‌دارد.

در بخش پایانی بیانیه اعضای شورای شهر تاکید شده است: امسال نیز برادران و خواهران مسلمانان به نشانه همراهی با بیداری اسلامی و برای آزادی قدس شریف و هم‌کلام با رهبر انقلاب اسلامی در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به میدان بیایند و با لبیک‌گویی به این دعوت همراه با خیل بسیار روزه داران مسلمان در سرتاسر جهان این روز را بزرگ شمرده و بارقه‌های امید دشمنان این مرز و بوم را به ناامیدی تبدیل کنند.

انتهای پیام/ح30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول