اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار ورامین:

حضور در راهپیمایی روز قدس عظمت اسلام را به رخ استکبار می‌کشد

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی ‌ـ انتظامی فرماندار شهرستان ورامین گفت: امسال نیز حضور شکوهمند ملت در راهپیمایی روز جهانی قدس، عظمت جهان اسلام را به رخ استکبار می‌کشد.

حضور در راهپیمایی روز قدس عظمت اسلام را به رخ استکبار می‌کشد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، سید جمال جلیلی ‌در جلسه‌ای مشترک با دهیاران بخش قرچک با اشاره به جمعه آخر ماه رمضان اظهار داشت: بنا به فرمان امام خمینی (ره) جمعه آخر ماه رمضان با عنوان روز قدس پایه‌گذاری شده و روز قدس روز پیروزی و روز احیای اسلام و بیداری مسلمانان است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: روز قدس یادگار ارزشمند امام بعد از تاسیس نظام مقدس جمهوری اسلامی و روزی است که پیروزی اسلام در آن رقم خواهد خورد و امیدواریم به زودی شاهد روزی باشیم که وعده امام (ره) مبنی بر نابودی اسرائیل تحقق یابد و قدس شریف آزاد شود.

جلیلی گفت: امسال نیز حضور شکوهمند ملت در راهپیمایی روز جهانی قدس، عظمت جهان اسلام را به رخ استکبار می‌کشد.

وی اظهار داشت: از مردم دعوت می‌کنم که با حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس و سر دادن شعار «مرگ بر اسرائیل» تیری بر قلب دشمنان اسلام از جمله استکبار جهانی و اسرائیل بزنند.

معاون سیاسی‌ ـ انتظامی فرماندار شهرستان ورامین در ادامه، از مسئولان ستاد برگزاری مراسم و ادارات ذیربط و بسیجیان در برگزاری آیین احیای شب قدر در جوار شهدای گمنام قدردانی کرد.

انتهای پیام/ش30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول