اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله علما:

روز قدس با حضور دشمن‌شکن پاسخ تحریم‌های آمریکا را خواهیم داد

خبرگزاری فارس: امام جمعه کرمانشاه گفت: روز قدس مبدا بیداری و مایه نگرانی اسرائیل و آمریکاست و ملت ایران در روز قدس امسال با حضور دشمن شکن خود پاسخ تحریم‌های آمریکا را می‌دهد.

روز قدس با حضور دشمن‌شکن پاسخ تحریم‌های آمریکا را خواهیم داد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، آیت‌الله شیخ مصطفی علما در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته کرمانشاه، گفت: امیرالمومنین (ع) از ما و به‌ ویژه از جوانان توقع دارند و می‌فرمایند شما قدرت ندارید مثل من زندگی کنید، لکن من علی را به‌وسیله تقوا و عفت یاری کنید.

علما افزود: مگر می‌شود ما داد بزنیم و از امام علی (ع) دفاع کنیم، اما وضعیت حجاب در جامعه به این شکل باشد، کسانی که بدحجابند، جواب امیرالمونین (ع) را چه می‌دهند.

وی تصریح کرد: مقام معظم رهبری می‌فرمایند در شب‌های قدر، بهترین مطلب دعاست، و یکی از دعاهای ما حفظ جوانان ما باشد و این جوانان باید مودب به آداب حضرت علی (ع) باشند.

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به 23 مرداد، روز مقاومت اسلامی، تأکید کرد: تربیت اسلام و امام علی (ع) به‌صورتی است که سیدحسن نصرالله، ارتش اسرائیل که چهارمین ارتش قدرتمند دنیاست را به خانه عنکبوت تعبیر می‌کند.

خطیب جمعه کرمانشاه اظهار کرد: 26 مرداد، سالروز بازگشت افتخارآفرین آزادگان به کشور است و جوانان بدانند این انقلاب به آسانی به دست نیامده و سربلندی امروز ما از فداکاری ایثارگران بوده است.

وی با اشاره به 26 مرداد، سالروز مقاومت پاوه و همت و ایستادگی مردم، بیان داشت: جمعه آینده روز قدس است و باید در روز قدس امسال به گونه‌ای حضور داشته باشیم که جواب تحریم‌های آمریکا را بدهیم و روز قدس مبدا بیداری و مایه نگرانی اسرائیل و آمریکاست.

علما با تأکید به اجرای اقتصاد مقاومتی، خاطر نشان کرد: اقتصاد مقاومتی یکی از راه‌های مبارزه با دشمنان است و رهبر فرزانه انقلاب فرمودند همه مردم و سه قوه باید وارد عرصه اقتصاد شوند و ما باید متکی به خود باشیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: شخصیت امام علی (ع) منحصربه‌فرد است رسول خدا (ص) در طول 23 سال فراز و نشیب اسلام، با جملات زیبایی امام علی (ع) را معرفی می‌کند و کلمات زیادی از حضرت فاطمه (س)، اصحاب پیامبر، خلیفه اول و دوم در موارد مختلف درباره عظمت حضرت علی (ع) بیان شده است.

نماینده ولی فقیه در استان گفت: همسران پیامبر و شعرا از اول اسلام تا به امروز درباره امام علی (ع) بسیار سخن گفته‌اند و این نشان می‌دهد که امیرالمومنین (ع) چه شخصیت بی‌نظیری دارند.

علما ادامه داد: بوعلی سینا می‌گوید علی (ع) یک‌پارچه عقل بود و این عقل امام علی (ع) است که اسلام را امروز به ما تحویل داده است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: اگر بخواهیم موفق باشیم، یک راه داریم و آن ‌هم وارد شدن از باب رسول خدا (ص) و امیرالمونین (ع) است.

انتهای پیام/ح20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول