اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه فردوس:

اجتماع مسلمانان باید یدالله باشد/ روز قدس سرآغاز بیداری کشورهای مسلمان است

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان فردوس با بیان اینکه روز قدس سرآغاز بیداری کشورهای مسلمان است، گفت: اجتماع مسلمانان باید یدالله باشد و در آن از اختلاف و تفرقه پرهیز شود.

اجتماع مسلمانان باید یدالله باشد/ روز قدس سرآغاز بیداری کشورهای مسلمان است

به گزارش خبرگزاری فارس از فردوس، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدرضا بابایی ماهانی‌نژاد ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه شهرستان فردوس اظهار کرد: اگر هر یک از افراد جامعه دارای سلیقه خاصی باشند اختلاف در جامعه شکل می‌گیرد و جامعه اسلامی معنا پیدا نمی‌کند.

وی بر اجرای فریضه امر به معروف و نهی‌ از منکر در جامعه تاکید کرد و افزود: اگر این فریضه الهی را بجای نیاوریم میدان را به دست اشرار داده و عرصه برای افراد هرزه، بی‌دین و منافق در جامعه باز می‌شود.

امام جمعه فردوس با اشاره به لیالی قدر تصریح کرد: شب قدر شب نزول قرآن و شبی است که تقدیر یک ساله انسان در این شب مقدر می‌شود بنابراین عبادت و استغفار در شب قدر بسیار در سرنوشت انسان تاثیرگذار است.

روز قدس سرآغاز بیداری کشورهای مسلمان است

بابایی ماهانی‌نژاد با اشاره به فرارسیدن جمعه پایانی ماه مبارک رمضان روز قدس گفت: کسی نباید به خود اجازه دهد که به هر عنوانی در منزل بماند و در راهیپمایی روز قدس شرکت نکند.

وی روز قدس را یادگار امام راحل دانست و افزود: روز قدس به عنوان سرآغاز بیداری کشورهای مسلمان همچون مصر، لیبی، الجزایر و یمن است بنابراین شرکت در راهپیمایی روز قدس وظیفه همگان است.

امام جمعه فردوس با اشاره به اینکه برای تجهیز و تکمیل مصلای امام خمینی(ره) این شهرستان به 700 میلیون تومان اعتبار نیاز است، تصریح کرد: کمک مردم و افراد نیکوکار می‌تواند به اجرای این پروژه تسریع بخشد.

انتهای پیام/و20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول