اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه دهدشت:

تحولات منطقه اهمیت روز قدس امسال را بیشتر کرده است

خبرگزاری فارس: امام جمعه دهدشت گفت: حوادثی که امسال در جهان اسلام و خاورمیانه و سوریه صورت می‌گیرد بر اهمیت روز قدس افزوده است.

تحولات منطقه اهمیت روز قدس امسال را بیشتر کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، حجت‌الاسلام سید نصیر حسینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز سیاسی عبادی جمعه دهدشت با دعوت خود و نمازگزاران به رعایت تقوا و پرهیزگاری، بهترین ذات و توشه را برای سفر آخرت، تقوا دانست.

خطیب جمعه دهدشت ماه رمضان را بهترین فرصت برای ابراز بندگی و تقویت روحیه انسانی دانست و افزود: باید سعی کنیم از فرصت‌های باقی‌مانده ماه رمضان حداکثر استفاده را برای خودسازی و تقویت ایمان و اعتقاد خویش به کار بریم.

وی با اشاره به سالروز شهادت امام علی (ع) و برشمردن خصایص و ویژگی‌های آن امام همام ابراز داشت: امام علی (ع) در قله انسانیت و معرفت قرار داشت.

حسینی عدالت، شجاعت و انسان‌دوستی امام علی (ع) را بی‌بدیل دانست و اضافه کرد: هیچ حکومتی بعد از امام علی (ع) نتوانسته طعم عدالت را به مردم بچشاند.

خطیب جمعه دهدشت با بیان اینکه تاکنون مراسم شب‌‌های قدر امسال با شور و حال خاصی برگزار شدند، تصریح کرد: شب‌های قدر فرصت‌های کم‌نظیری هستند که انسان می‌تواند برای تزکیه روح و روان خود از آن بهره فراوان ببرد.

وی با تاکید بر اینکه عبادت در این شب فضیلت‌های فراوانی دارد، اظهار داشت: در این شب‌ها سرنوشت یک ساله انسان رقم می‌خورد.

امام جمعه دهدشت، برخورداری از تقوا، ایمان قلبی و اقرار به یگانگی خداوند و استغفار به درگاه احدیت را از جمله مولفه‌هایی عنوان کرد که درک حقیقت معنوی شب‌های قدر را فراهم می‌سازد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به در پیش بودن روز جهانی قدس ابراز داشت: بدون شک روز قدس یکی از بزرگ‌ترین میراث‌های امام خمینی است.

حسینی افزود: راهپیمایی امسال روز جهانی قدس به خاطر تحولات منطقه‌ای و حوادثی که در قالب موج بیداری اسلامی اتفاق افتاده از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

وی اظهار داشت: حوادثی که امسال در جهان اسلام و خاورمیانه و سوریه صورت می‌گیرد بر اهمیت روز قدس افزوده است.

وی در پایان با اشاره به سالروز بازگشت نخستین گروه از آزادگان به میهن اسلامی خاطرنشان کرد: آزادگان ما نماد صبر و استقامت هستند و با رشادت‌های خود در زندان‌های رژیم بعثی، درس آزادگی و ولایت‌مداری را به همه ما آموختند.

انتهای پیام/و20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول