اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه آوج:

جنگ 33 روزه اقتدار حزب‌الله را به رخ صهیونیسم کشاند

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهر آوج گفت: جنگ 33 روزه اقتدار حزب‌الله لبنان را به رخ اسکتبار به‌ ویژه صهیونیسم جهانی کشاند.

جنگ 33 روزه اقتدار حزب‌الله را به رخ صهیونیسم کشاند

به گزارش خبرگزاری فارس از آوج استان قزوین، سید ضیاء‌الدین هاشمی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر آوج در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) این شهرستان با بیان اینکه ملت‌های مسلمان امروز با اتحاد و برادری می‌توانند نقشه‌های شوم جهانخواران را نقش بر آب کرده و آنان را در دست‌یابی به اهداف و برنامه‌های خویش ناکام گذارند، اظهار کرد: استکبار امروز به دنبال این است که با طرح مسائل حاشیه‌ای و ایجاد اختلاف در بین دولت‌های مسلمان آنان را از مسیر اصلی خویش بازداشته و سبب تفرقه بین امت واحده اسلامی شود.

امام جمعه شهرستان آوج با اشاره به ضرورت تقویت مبانی دینی و اعتقادی در بین اقشار گسترده ملت و جوانان افزود: یکی از راهکار‌های اصلی و بسیار مهم در راه مبارزه با شبیخون‌های گسترده آمریکا و غرب کسب فضایل معنوی و ارزش‌های اسلامی است.

وی با بیان اینکه آزادگان سرافراز مایه افتخار و غرور ملی ایرانیان هستند، تصریح کرد: رژیم بعث در طول ایام دفاع مقدس با هجمه‌های گسترده و تهاجمات سخت درصد بود تا ذره‌ای از اراده و عزم والای رزمندگان برای دفاع از کشور و اسلام بکاهد، اما به خواست خداوند متعال و مجاهدت‌های خالصانه شهدا و رزمندگان هیچ‌ کدام از آرزو‌های دشمنان برآورده نشد و آن‌ها با تحمل شکست مجبور به عقب‌نشینی شدند.

امام جمعه شهر آوج با اشاره به تلاش صهیونیست‌ها در جنگ 33 روزه برای نابودی و شکست حزب‌الله لبنان عنوان کرد: نیرو‌های مجاهد و خدامحور حزب‌الله در جنگ 33 روزه با توکل و مجاهدت شکست سنگین و خفت باری را برای رژیم منحوس صهیونیستی رقم زده و آنها را از صحنه سیاسی جهان حذف کردند.

هاشمی با بیان اینکه ایام شب‌های قدر بهترین زمان برای مناجات و توبه عمیق به درگاه رئوف الهی است، تصریح کرد: بنا به فرموده خداوند متعال در قرآن کریم شب‌های ارزشمند قدر از هزاران ماه بهتر و ارجمند‌‌تر است و مسلمانان باید با افزایش عبادات و نیایش‌های خالصانه خویش در این روز‌ها و شب‌ها زمینه را برای نزدیکی خویش به خداوند متعال فراهم کنند.

امام جمعه شهر آوج افزود: امیدواریم که با تلاش آحاد ملت زمینه انسجام بیشتر اسلامی فراهم شود.

انتهای پیام/ح20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول