اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات گیلان خبر داد

برگزاری جشنواره "سقوط صهیونیسم" در رشت

خبرگزاری فارس: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان از برگزاری جشنواره "سقوط صهیونیسم" در عمارت کلاه فرهنگی در 26 ماه جاری در رشت خبر داد.

برگزاری جشنواره "سقوط صهیونیسم" در رشت

حجت‌الاسلام مجتبی اشجری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت روز جهانی قدس را همدردی با مردم مظلوم فلسطین دانست و اظهار کرد: علامت قبولی روزه با راهپیمایی روز جهانی قدس در واقع بر چهره مردم پیدا و هویدا می‌شود.

وی به 33 روز مقاومت جانانه حزب‌الله لبنان مقابل رژیم صهیونیستی اشاره کرد و افزود: مقاومت حزب‌الله لبنان نشان داده که ابهت پوشالی رژیم صهیونیستی شکستنی است و اگر مسلمانان با همدیگر متحد شوند می‌توانند همانگونه که معمار کبیر انقلاب فرمودند، رژیم صهیونیستی را از صحنه روزگار محو کنند.

اشجری با بیان اینکه مسئولیت ستاد گرامیداشت روز جهانی قدس با شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است، خاطرنشان کرد: جلسه ستادی روز جهانی قدس در گیلان برگزار شده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان بر بهره‌برداری کامل از روز جهانی قدس تاکید کرد و گفت: قبل از فرا رسیدن روز جهانی قدس در برخی از زمان‌ها مانند شب‌های مبارک احیا می‌توانیم کمال بهره‌برداری را برای حضور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس داشته باشیم.

وی با اشاره به اقدام سازمان پسماندهای شهرداری رشت مبنی بر چاپ پرچم رژیم صهیونیستی برای تحقیر این کشور بر روی کیسه‌های زباله، تصریح کرد: امسال در روز جهانی قدس کیسه‌های زباله مذکور بین راهپیمایان توزیع می‌شود.

اشجری از برگزاری جشنواره "سقوط صهیونیسم" در عمارت کلاه فرهنگی در عصر پنجشنبه 26 ماه جاری با محوریت سازمان پسماند و همکاری نهادهای فرهنگی در رشت خبر داد و بیان کرد: کودکان در جشنواره مذکور مسابقه نقاشی برگزار می‌کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان، تبلیغات حجمی و فعال کردن سایت تبیان با موضوع فلسطین و بیداری اسلامی را از وظایف سازمان تبلیغات اسلامی استان برشمرد و ابراز کرد: سازمان تبلیغات اسلامی گیلان تعداد 50 هزار برگ ویژه‌نامه معرفی روز قدس را در مساجد استان توزیع می‌کند.

انتهای پیام/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول