اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور بین‌الملل سازمان سینمایی کشور:

نفوذ صهیونیسم در هالیوود کاملاً بارز است

خبرگزاری فارس: مشاور بین‌الملل سازمان سینمایی کشور گفت: حضور و نفوذ لابی صهیونیسم در هالیوود کاملاً مشهود است.

نفوذ صهیونیسم در هالیوود کاملاً بارز است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، غلامرضا منتظمی پیش از ظهر امروز در دومین روز نخستین همایش بین‌المللی هنر، زبان و تکنولوژی که در محل هتل پردیسان مشهد برگزار می‌شود، اظهار کرد: سازمان سینمایی کشور بعد از روی کارآمد آقای شمقدری به دنبال کشف ظرفیت‌های جدید در سینمای ایران بوده است.

وی با اشاره به سینمای غرب ادامه داد: هالیوود تنها بخش کوچکی از سیستم رسانه‌ای غرب است که لابی صهیونیسم بر آن سیطره کاملی دارد و تلاش می‌کند تا تفکرات خود را بر این سینما دیکته کند.

منتظمی یادآور شد: در 10 سال گذشته و هم‌چنین پیروزی حزب‌الله لبنان در جنگ 33 روزه رسانه‌های غربی از خواب بزرگ خود بیدار شدند و قدرت آنها تا حد زیادی متزلزل شد.

مشاور بین‌الملل سازمان سینمایی کشور گفت: جریان روشنفکری حاکم بر سینمای ایران تحت تأثیر رسانه‌های غربی تلاش کردند تا هدف‌گذاری دقیقی را در سینمای ایران دنبال کنند اما جمهوری اسلامی ایران به شدت با آنها مقابله می‌کند.

منتظمی تأکید کرد: سینماگران ما باید بدانند که دقیقاً چه جریان فکری در جهان حاکم است و آبشخور اصلی آن از کجاست، سینماگران ما باید بدانند که چه جریان فکری در سینمای دنیا حاکم است و اهداف آن را نیز دقیقاً باید بشناسند و سپس بر این اساس با آن مقابله کنند.

انتهای پیام/ش30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول