اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه کرمان‌:

ماندگاری دفاع مقدس، صهیونیسم را در هم می‌پیچد

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ثارالله کرمان‌ گفت: ماندگاری دفاع مقدس می‌رود تا بنیاد لیبرال دموکراسی غرب و صهیونیسم را در هم بپیچد.

ماندگاری دفاع مقدس، صهیونیسم را در هم می‌پیچد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان حجت‌الاسلام علی عرب‌پور ظهر امروز در نخستین همایش رزمندگان تبلیغی دفاع مقدس در محل تالار عماد شهر کرمان‌ اظهار داشت: رزمندگان دوران دفاع مقدس و شهدا فرهنگ ایستادگی را برای جامعه امروز به ارمغان آوردند.

وی بیان داشت: جنگ اگر چه ناپسند است و هراسناکی به دنبال دارد اما کیمیا‌گرانی در دوران دفاع مقدس همانند شهدای تبلیغات بودند که عرصه‌های زیبایی را خلق کردند.

عرب‌پور ابراز داشت: هم اکنون ماندگاری دفاع مقدس می‌رود تا بنیاد لیبرال دموکراسی غرب و صهیونیسم را در هم بپیچد.

رئیس شورای سیاستگذاری کنگره شهدای تبلیغات لشکر 41 ثارالله با اشاره به آیه 67 سوره مائده گفت: در این آیه رسالت جامعه در برابر خون شهدا بیان شده است.

عرب‌پور عنوان کرد: رسالت امروز ما در برابر آن خون‌های پاک شهدا و رزم‌های بی‌امان رزمندگان این است که آن مجاهدت‌ها و خلاقیت‌ها به نسل آینده منتقل شود.

وی با تأکید بر اینکه زیرساخت‌ها باید به گونه‌ای فراهم شود تا نسل‌های آینده آن را به راحتی دریافت کنند، افزود: امروز شعار الله‌اکبر که شعار پیروزی انقلاب، اسلام و شعار نهضت امام راحل است، جهان‌شمول شده و حتی روزنامه صهیونیستی نیز در جریان جنبش وال‌استریت به آن اذعان کرده است.

وی خاطر‌نشان کرد: بدون شک شهدا بودند که این فرهنگ را به نسل امروز منتقل کردند.

عرب‌پور با بیان اینکه شهدا‌، دوران دفاع مقدس را به عرصه نیایش و عبادت با معبود بدل کردند، تصریح کرد: نماز ترجمان واقعی رزمندگان دفاع مقدس است.

وی اظهار داشت: بر این اساس امروز هیچ اثری از دشمنان آنان وجود ندارد، زیرا صدام و انور‌سادات وجود ندارند و باقیمانده آنان هم در برخی کشورهای منطقه رو به اضمحلال هستند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ثارالله کرمان بیان داشت: ماندگاری ارزش‌های دفاع مقدس می‌رود تا تار و پود لیبرال دموکراسی را در هم بپیچد و این قدرت دفاع مقدس است که امروز دنیا متوجه شده که با شعار "الله‌اکبر" که شعار رزمندگان بود می‌شود در عرصه بین‌الملل هم فتوحاتی کسب کرد.

وی افزود: دفاع مقدس ما تشعشعی از انفجار نور بود که فرهنگ شهادت را در دنیا جاودانه کرده است.

عرب‌پور دفاع‌ جانانه و رسالت پیام‌رسانی، مقاومت و ایستادگی را از رسالت‌های مهم شهدای عرصه تبلیغات دانست و گفت: دفاع مقدس تمام‌نشدنی است، زیرا امروز جنگ نرم و تهاجم به ارزش‌های دینی و دشمن در تلاش است تا اثری از دفاع مقدس نباشد.

وی با بیان اینکه در مقطعی وزیر ارشاد و وزیر بهداشت دوران اصلاحات تشییع پیکر شهدا را ترویج خشونت می‌دانستند، تصریح کرد: این تفکر مادی و کمونیستی است که کشتگان در دفاع مقدس را مرده بپندارند، زیرا شهدا موجب ترویج فرهنگ اسلام ناب شده‌اند.

عرب‌پور هدف دشمن برای تغییر ذائقه مردم را مورد اشاره قرار داد و ابراز داشت: وقتی آن ذائقه تغییر کرد به طور قطع ذائقه فرهنگی مردم راحت‌تر تغییر می‌کند و امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند وحدت قلم در عرصه مطبوعات و رسانه‌ها هستیم.

وی عنوان کرد: خط قرمز ما شهدا و ارزش‌ها است و شهدا را نباید با سیاست و خرده‌حساب‌های سیاسی معامله کرد و از هر گرایش و تفکری که هستیم باید ملاحظه شهدا را داشت.

انتهای پیام/ک10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول