اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله صفایی‌بوشهری:

صهیونیسم قصد دارد کشورهای اسلامی را تابع خود کند

خبرگزاری فارس: امام جمعه بوشهر گفت: جامعه دین ستیز کنونی جهان صهیونیسم است که قصد دارد بسیاری از کشورهای اسلامی را تابع خود کند.

صهیونیسم قصد دارد کشورهای اسلامی را تابع خود کند

 به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی‌بوشهری صبح امروز در جمع فرماندهان و پرسنل نیروهای مسلح استان بوشهر اظهار داشت: جهان در آستانه تحولی عظیم قرار گرفته و جاده‌ ظلم و استکبار رو به پایان است و به سمت ساحل نجات و نور عدالت خواهی و اسلام در حرکت است.

امام جمعه بوشهر با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب خاطرنشان کرد: ایران اسلامی و نیروهای مسلح ایران، کاری بزرگ در تاریخ به دست دارند و آن توقف ارابه جنایت تاریخی جهان استکبار و فضا سازی برای اسلام خواهی و عدالت گستری است.

صفایی بوشهری بیان کرد: جامعه دین ستیز کنونی جهان صهیونیسم است که قصد دارد بسیاری از کشورهای اسلامی را تابع خود کند.

امام جمعه بوشهر در ادامه بیانات خود اضافه کرد: در مقابل جبهه دین ستیز صهیونیسم، خورشید فروزان انقلاب ایران قرار دارد که قصد دارد با تابش بصیرت و خودآگاهی، عدالت را در جهان بگستراند و فضای زندگی را بر جهان سلطه تنگ کند.

صفایی بوشهری در بخش دیگری از سخنان خود با تذکر اینکه دشمن جهت ضربه به جامعه دینی ایجاد فتنه می‌کند، افزود: موضوع فتنه، ضدیت با ولایت و ولایت‌مداری و جدایی مردم از دین است.

وی با تأکید بر اینکه بزرگ‌ترین عامل دفع فتنه، نیروهای مسلح هستند، بیان داشت: خواص و نیروهای مسلح باید در فضای فتنه به جامعه بصیرت‌افزایی کنند و با تمام وجود ولایت‌مدار باشند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر اظهار داشت: در فضای فتنه باید با سرعت تمام در کنار رهبر و فرماندهی کل قوا قرار بگیریم و با تمام توان خود در مقابل دشمنان بایستیم و با دشمن مبارزه کنیم.

صفایی بوشهری گفت: وجود جبهه دینی مانع از گسترش و حیات جبهه استکبار می‌شود.

نماینده مقام معظم رهبری در استان و امام جمعه بوشهر ضمن تشریح تاریخ زندگی پیامبران الهی در گذشته، فشارهای سخت و نرم کنونی بر ایران را ادامه فشار جبهه ضد دین بر جبهه دین‌مدار دانست.

وی در ادامه سخنان خود مهم‌ترین و اساسی‌ترین عنصر در عرصه مقاومت در قبال تهاجمات استکبار را ولایتمداری ذکر کرد.

صفایی بوشهری در ادامه با بیان اینکه قرآن تأکید بر ولایتمداری دارد، گفت: مهم‌ترین رکن برای یک جامعه ولایتمدار، نیروهای مسلح برای آن جامعه است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر اظهار داشت: نیروهای مسلح، قلعه‌های غیرقابل تسخیر برای جامعه و لشکریانی به اذن خدا هستند.

امام جمعه بوشهر در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: بدون نیروهای مسلح، نظام دینی مورد تهدید قرار می‌گیرد و امنیت و آسایش از مردم سلب می‌شود.

انتهای پیام/صا10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول