اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی بابلسر:

فرقه‌های وهابیت و صهیونیسم درصدد گمراهی جوانان هستند

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان بابلسر گفت: فرقه‌های مختلف نظیر وهابیت و صهیونیسم با برنامه‌ریزی‌های فرهنگی مختلف درصدد گمراهی جوانان ما هستند.

فرقه‌های وهابیت و صهیونیسم درصدد گمراهی جوانان هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از بابلسر، حجت‌الاسلام سیدعلی محمد هاشمی بعدازظهر امروز در همایش هیئت مذهبی و کانون مداحان بابلسر اظهار داشت: از آنجایی‌ که تعیین مسیر دین‌مداری نسل جوان امروز به دست مبلغان و هیئت‌های مذهبی است لازم است مبلغان تمام وجودشان را در اختیار این رسالت قرار دهند.

وی افزود: در بابلسر حدود 200هیئت مذهبی سازمان‌یافته وجود دارد که در زمینه‌های فرهنگی و دینی فعالیت می‌کنند.

هاشمی با توجه به اینکه فرقه‌های مختلف نظیر وهابیت و صهیونیسم با برنامه‌ریزی‌های فرهنگی مختلف درصدد گمراهی جوانان ما هستند، گفت: وظیفه شما مداحان و مبلغان انتقال باورها و اعتقادات دینی به نسل جدید بوده تا دشمنان نتوانند بر جوانان ما نفوذ کنند.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان بابلسر در ادامه افزود: لازم است در تمام کارهای روزمره امام حسین (ع) را سرلوحه زندگی خود قرار داده و راستی و درستی را در زندگی پیش گرفته و از هرنوع گناه، غیبت و ریا به دور باشیم.

وی تصریح کرد: برای انسان مومن باورکردنی نیست که در معاملات مشکوک و عروسی‌های مبتذل و حرام شرکت کند و مومن واقعی کسی است که همه وجود خود را در اختیار رسالت و دینداری جامعه قرار دهد.

انتهای پیام/ش30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول