اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه آستارا:

طرح الحاق بحرین نقشه صهیونیسم است

خبرگزاری فارس: امام جمعه آستارا گفت: طرح الحاق بحرین به عربستان نقشه آمریکا و صهیونیسم غاصب است.

طرح الحاق بحرین نقشه صهیونیسم است

به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا، حجت‌الاسلام کاظم حافظ‌نیا امروز در نماز جمعه این شهر با تسلیت به مناسبت درگذشت پیر غلام ولایت حجت‌الاسلام والمسلمین شیخ هابیل واثق، اظهار کرد: این روحانی وارسته با انجام فعالیت‌های دینی و مذهبی در منطقه مرزنشین آستارا یک الگوی بارز و شایسته‌ برای مومنان بوده است.

وی با اشاره به یکم خرداد سال 59 محاصره اقتصادی آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران، افزود: دولتمردان آمریکا سعی کردند با محاصره قرار دادن جمهوری اسلامی ایران در بحث اقتصادی به اهداف شوم خود برسند که رهبر کبیر انقلاب و مردم غیور ایران اسلامی با ایستادگی بی‌نظیر خود اهداف دشمنان را خنثی کردند.

خطیب جمعه آستارا، عدم رواج نظریه سیاسی اسلام، مطرح کردن ناکارآمدی نظام اسلامی، فروپاشی نظام مقدس جمهوری اسلامی،دلسرد کردن مردم از نظام و زیر استعمار قرار دادن ایران اسلامی را از اهداف شوم محاصره اقتصادی آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد.

وی با بیان اینکه اهداف تحریم‌های مختلف دشمنان هیچ‌گاه موثر نبوده است، تصریح کرد: اکنون کشور سربلند ایران اسلامی با داشتن جوانان عالم و غیور در زمینه‌های مختلف توانسته است قله‌های پیشرفت و توسعه را فتح کند.

حافظ‌نیا در ادامه با محکوم کردن طرح الحاق بحرین به عربستان توسط حکام آل سعود خطاب به آنان گفت: با تهدید و ارعاب و زور نمی‌توانید ملت‌ را آرام کنید ملت مسلمان بحرین مانند دیگر ملت‌های منطقه بیدار شده و بیداری اسلامی کل منطقه را فرا گرفته است و نمی‌توان قیام آنان را خنثی کرد.

وی، با بیان اینکه طرح الحاق بحرین به عربستان نقشه آمریکا و صهیونیسم غاصب است، یاد آور شد: برای حکام بحرین سبب ننگ است که به درخواست حکام آل سعود خواستار الحاق کشور خود به عربستان هستند و در صورت موافقت بحرین به خاک ذلت می‌نشیند.

امام جمعه آستارا، با محکوم کردن اهانت یک خواننده به ساحت مقدس امام هادی (ع)، آن را برنامه‌ریزی شده از سوی دشمنان اسلام دانست و بیان داشت: مراجع معظم حکم ارتداد این خواننده هتاک را اعلام کرده‌اند که امیدواریم هر چه زودتر به درک واصل شود.

وی، در ادامه برگزاری مسابقات یورو ویژن رژه همجنس‌بازان در جمهوری آذربایجان را محکوم کرد و اظهار داشت: برگزاری چنین مسابقه‌ای و رژه همجنس‌بازان در یک کشوری که بیش از 90 درصد آن را شیعیان و مسلمانان تشکیل می‌دهد شرم‌آور است.

حافظ‌نیا، با بیان اینکه برنامه‌ریزی اصلی این مسابقات را صهیونیست‌ها انجام داده‌اند افزود: هدف از برگزاری این مسابقات و رژه همجنس‌گرایان در خیابان‌های باکو، سست کردن اعتقادات مردم به ویژه جوانان و ضربه زدن به کشور جمهوری آذربایجان و ایران اسلامی است.

وی، با اشاره به وضعیت نامطلوب معیشتی مردم جمهوری آذربایجان، تصریح کرد: حکام جمهوری آذربایجان برای برگزاری این مسابقات پول‌های هنگفتی را هزینه کردند در صورتی که مردم مسلمان این کشور از نظر امکانات اولیه زندگی و معیشتی در فقر به سر می‌برند.

خطیب جمعه آستارا با زبان آذری خطاب به حکام جمهوری آذربایجان گفت: در صورت اجرای این مسابقه سرنوشت قوم لوط در انتظار حکام جمهوری آذربایجان است.

وی با اشاره به راهپیمایی هفته گذشته مردم آستارا در محکوم کردن برگزاری این مسابقه، بار دیگر اعلام انزجار مردم غیور شهرستان مرزی آستارا از برگزاری این مسابقات ننگین را اعلام کرد.

حافظ‌نیا، متذکر شد: حکام جمهوری آذربایجان این را بدانند هر کسی که دین و ایمان مردم را بازیچه قرار دهد قطعا خداوند آنها را نابود می‌کند.

پس از پایان نماز جمعه نمازگزاران مومن و مردم غیور شهرستان آستارا همزمان با سراسر کشور با راهپیمایی گسترده با شعار  «مسلمان بحرینی تو رهرو حسینی»، «سعودی وهابی مخل اتحاد است»، «مسلمان بحرینی دشمن استبداد است»، «نوکری آمریکا راه آل سعود است»، «مرگ بر آمریکا و مرگ بر صهیونیسم»، نقشه شوم آل سعود و آل خلیفه را مبنی بر الحاق بحرین به عربستان محکوم کردند.

ا‌نتهای پیام/خ10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول