اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه دنا:

زلف بهائیت و صهیونیسم به هم گره خورده است

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان دنا گفت: زلف فرقه ضاله بهائیت و صهیونیسم به هم گره خورده و ما آن را فرقه‌ای نجس و حرام می‌دانیم.

زلف بهائیت و صهیونیسم به هم گره خورده است

به گزارش خبرگزاری فارس از دنا، حجت‌الاسلام سید محمدمهدی قاسم‌زاده ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه ضمن دعوت مردم به رعایت تقوای الهی و پرهیز از گناه بیان کرد: روزها می‌گذرند و سال‌ها و ماه‌ها سپری می‌شوند، هر روز برگی از زندگی ما ورق می‌خورد که باید با گناه ورق زندگی خود را سیاه نکنیم.

امام جمعه دنا اظهار کرد: بابیت به بهائیت ختم می‌شود و در استان ما تعداد اندکی از این فرقه ضاله وجود دارد که آن‌ها اعتقاد دارند قیامتی که در قرآن است اتفاق افتاده و معتقدند با کسانی که جزو این فرقه ضاله نیستند باید برخورد شود. 

قاسم‌زاده عنوان کرد: بهائیت فرقه‌ای منشعب از بابیت است که با حمایت کشورهای غربی به خصوص رژیم صهیونیستی توانستند این فرقه ضاله را هدایت کنند که این فرقه را با آیین غرب گره زدند و توانستند آن را در بعضی از جاها رونق دهند.

وی افزود: این فرقه اعتقادات خرافه‌ای دارند و ازدواج با محارم جز ازدواج با زن پدر را حلال می‌دانند و از دیدگاه بهائیت قبله جایی است که رهبر آنها در آن دفن شده و این آیینی انحرافی شناخته شده و در آموزه‌های دینی ما پذیرفته نیست.

قاسم‌زاده تصریح کرد: دین ما این را نمی‌پذیرد که هر کسی ادعای خدایی و مهدویت کند، این فرقه بعد از ادعای مهدویت ادعای خاتمیت کرد و رهبران آن‌ها بعد از ادعای مهدویت و خاتمیت ادعای خدایی کردند که این فرقه طبق نظر همه فقها حرام و نجس است.

امام جمعه دنا ضمن تبریک ماه رمضان ماه نیایش و عبادت، این ماه را بهترین فرصتی دانست که در اختیار ما قرار داده شده است.

وی گفت: پیامبر (ص) فرموده "ای مسلمانان ماه خدا می‌آید، ماهی که برکت و مغفرت در آن است و بهترین ماه و برگزیده خداست ماهی که روزهایش بهترین روز و شب‌هایش بهترین شب و لحظه‌هایش بهترین لحظه‌هاست".

امام جمعه دنا عنوان کرد: اعمال شما در این ماه مورد پذیرش و دعای شما مستجاب و خواب شما عبادت است، خدای متعال این ماه را در اختیار انسان قرار داده تا فرصتی باشد برای خودسازی و جبران ماه‌هایی که نتوانسته به عبادت بپردازد.

قاسم‌زاده تصریح کرد: حرمت این ماه را نگه دارید کسانی که مشکل دارند از روزه‌خواری بپرهیزند و نیروی انتظامی در مقابل روزه‌خواران ساکت ننشیند.

وی خطاب به نمازگزاران یادآور شد: شب قدر که شب سرنوشت است در این ماه قرار دارد، جوانان و نوجوانان را به نماز و روزه وادار کنید.

قاسم‌زاده ضمن محکومیت کشتار مسلمانان در میانمار عنوان کرد: در یک درگیری بین یک مسلمان و یک بودایی همه بر علیه مسلمانان بسیج شده حتی دولت میانمار به کشتار مسلمانان و تخریب مساجد روی آورده و مجامع بین‌المللی و کسانی که مدعی حقوق بشر هستند هم سکوت کرده‌اند.

وی گفت: از جمهوری اسلامی که پرچمدار مسلمانان است، می‌خواهیم که مراتب اعتراض ما را به سازمان‌های بین‌الملل و مجامع جهانی در رابطه با کشتار مسلمانان میانمار برساند و نگذارند خونریزی بیشتری اتفاق بیفتد.

خطیب جمعه دنا با توجه به پنجم مرداد برگزاری اولین نماز جمعه به امامت آیت‌الله طالقانی عنوان کرد: اسلام برای نماز جمعه اهمیت زیادی قائل است و هر کسی که ایمان به خدا و روز قیامت دارد در روز جمعه نباید نماز جمعه را فراموش کند.

قاسم‌زاده افزود: شکست‌هایی که در دنیا اتفاق می‌افتد منشأ اغلب آن‌ها نا آگاهی بوده و اکنون نماز جمعه یک تریبون آگاهی‌بخش و یک دانشگاه است و به قول مقام معظم رهبری نماز جمعه یکی از پایه‌های اساسی حفظ نظام اجتماعی و اسلامی است.

وی افزود: دشمنان در همان ابتدا قدرت نماز جمعه را در بیداری مردم دید لذا بارها و بارها دست به ترور و توطئه زدند و ما شهدای محراب را در نماز جمعه تقدیم کردیم و نمازگزارانی را در نماز جمعه به شهادت رساندند اما نه تنها موفق نشدند این چراغ را خاموش کنند بلکه روز به روز به روشنایی آن افزوده شد.

امام جمعه دنا یادآور شد: امروز به برکت نظام جمهوری اسلامی و رهبری در بیشتر شهرها نماز جمعه برپاست که نباید اجازه دهیم عده‌ای باعث سردی و بی‌رونقی نماز جمعه شوند.

 انتهای پیام/خ10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول