اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه امام صادق(ع) خواستار شد

تشریح جنایات صهیونیسم جهانی در روز جهانی بزرگداشت مساجد

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: جنایت‌های صهیونیسم جهانی باید در مراسم بزرگداشت روز جهانی مسجد تشریح شود.

تشریح جنایات صهیونیسم جهانی در روز جهانی بزرگداشت مساجد

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر فتح‌الله جمیری ظهر امروز در جمع  مسئولان بسیج مساجد و محلات با بیان اینکه تلاش در جهت تکریم مساجد تکلیف همگانی است تصریح کرد: با توجه به نقش محوری مساجد در جهان اسلام و لزوم توجه هر چه بیشتر به نقش مساجد در ایجاد اتحاد بین امت اسلامی، 21 اگوست برابر با 30 مرداد که مصادف با به آتش کشیده شده مسجدالاقصی توسط صهیونیست‌هاست به پیشنهاد جمهوری اسلامی و با تصویب سازمان کنفرانس اسلامی این روز به عنوان روز جهانی مساجد نامیده شد.

جمیری تصریح کرد: این نامگذاری نقطه عطفی در تاریخ مسلمانان شد که بر اساس آن از کشورهای اسلامی خواسته شد در راستای تحکیم و توسعه ارزش‌های اسلامی در جهت تکریم مساجد تلاش کنند.

وی افزود: با توجه به نقش اساسی و مؤثر بسیج در ترویج فرهنگ دینی، بسیج مساجد و محلات نیز برای تحکیم بهتر و بیشتر میان برنامه‌های فرهنگی در همین روز تاسیس شد که تاکنون فعالیت‌های ارزنده‌ای را به منصه ظهور رسانده است.

جمیری با بیان اینکه گرامیداشت روز بسیج مساجد و محلات در واقع بزرگداشت جایگاه رفیع مسجد در جامعه اسلامی و تبیین نقش بسیج مساجد در پاسداری از ارزش‌های انقلاب اسلامی است، بر هر چه باشکوه‌تر برگزار کردن این مراسم تاکید کرد.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) خاطر نشان کرد: در این آیین ضمن تبیین نقش بسیج مساجد در جامعه اسلامی باید به تبیین و تشریح جنایت‌های صهیونیسم جهانی بر علیه مسلمانان و ایجاد هماهنگی و همدلی بیشتر در بین دست‌اندرکاران مساجد و تقویت برنامه‌های آن همت گمارد.

مسئول سازمان بسیج مساجد و محلات سپاه امام صادق(ع) بوشهر نیز با اشاره به اینکه عمده پایگاه‌های مقاومت بسیج در مساجد استقرار داشته و به فعالیت مشغول هستند گفت: ما موفقیت‌های چشمگیر این حضور را در اجرای برنامه‌های مذهبی و فرهنگی شاهد هستیم.

سرهنگ احمد گنجور افزود: با برنامه‌ریزی‌هایی که انجام شده این مراسم بزرگداشت، ساعت 10 صبح روز 25 مرداد ماه جاری در مصلای جمعه بوشهر برگزار می‌شود.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول