اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار خراسان‌رضوی:

امروز صهیونیسم در محاصره حرکت امام خمینی قرار دارد

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان‌رضوی گفت: صهیونیست‌ها اعتراف کرده‌اند که امروز در محاصره حرکت امام خمینی قرار دارند.

امروز صهیونیسم در محاصره حرکت امام خمینی قرار دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از نیشابور، محمد غفاری در روستای دهسرخ در نیشابور، اظهار کرد: از لحاظ سیاست خارجی، فرهنگی و نظامی در حالت بدر و خیبر هستیم و با توجه به تمام مشکلاتی که در داخل و خارج از کشور وجود دارد این‌گونه نیست که امروز در بن‌بست باشیم.

غفاری خاطرنشان کرد: من با اطمینان می‌گویم اسلام بر استکبار و ظالمان جهان پیروز می‌شود و اکنون صهیونیست‌ها اعتراف کرده‌اند که امروز در محاصره حرکت امام خمینی قرار دارند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان‌رضوی تاکید کرد: ما حکومت اسلامی را به امام عصر (عج) تحویل خواهیم داد و به‌ زودی صهیونیست‌ها و آمریکا وجود خارجی نخواهند داشت.

غفاری خاطرنشان کرد: ما در حال حاضر در منطقه نقش بسزا و تعیین کننده‌ای را ایفا می‌کنیم به طوری که هنگامی به ناو‌های آمریکایی اعلام می‌کنیم یک ساعت فرصت دارند از منطقه خارج شوند نشانه‌های ترس در آنها ظاهر می‌شود.

وی ادامه داد: تمام استراتژیست‌های صهیونیست و آمریکا معتقدند در سال 2025 آمریکا و صهیونیست‌ها وجود خارجی نخواهند داشت و امروز اسرائیل بیش از پیش به نابودی نزدیک است، این در حالی است که بدهی اقتصادی آمریکا بالغ 15.14 تریلیون دلار برآورد شده است.

غفاری خطاب به برخی افراد که در کشور معتقدند امروز در وضعیت شعب ابیطالب و امام حسن (ع) قرار داریم، اظهار کرد: در 30 سال گذشته آمریکا هر آنچه در توان داشته درباره جمهوری اسلامی ایران دریغ نکرده است اما هیچ دستاوردی برایش نداشته و امروز ایران مانند کوفه نیست.

معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان‌رضوی با اشاره به خصوصیات نیروهای امام حسن (ع) ادامه داد: 10 میلیون نفر بسیجی، سپاه پاسداران و ارتش جمهوری اسلامی ایران فدایی راه مقام معظم رهبری هستند اما از 12 هزار نفر نیرویی که همراه امام حسن (ع) بودند حدود 8 هزار نفر تسلیم شدند، بنابراین امروز وضعیت ایران با زمان امام حسن (ع) کاملاً متفاوت است.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول