اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار بوشهر:

امروز مثلث شوم استکبار، استعمار و صهیونیسم ناامید می‌شود

خبرگزاری فارس: استاندار بوشهر گفت: حماسه حضور در انتخابات شکست دشمنان به ویژه مثلث شوم استکبار، استعمار و صهیونیسم را به دنبال دارد.

امروز مثلث شوم استکبار، استعمار و صهیونیسم ناامید می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر محمدحسین جهانبخش صبح امروز در لحظات اولیه رأی‌گیری با حضور در محل شعبه سیار اخذ رأی در اسکله جفره بوشهر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: 12 اسفندماه روز تجلی حضور مردم فهیم و با بصیرت ایران اسلامی و استان بوشهر در تجدید میثاق با آرمان‌های امام، شهدا و رهبری برای خلق یوم‌اللهی دیگر است.

وی افزود: هدف از حضور در انتخابات ادای تکلیف انتخاب نماینده شایسته برای تشکیل مجلس ولایتمدار و ولایت‌پذیر و در تراز انقلاب اسلامی است.

استاندار بوشهر تصریح کرد: مردم با توکل بر خدا و گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب همواره در صحنه‌های مختلف انقلاب برنده بودند.

جهانبخش اضافه کرد: در این مقطع هم برنده اصلی انتخابات ولی‌فقیه، مردمی ولایتمدار و ولایت‌پذیر هستند.

وی بیان کرد: این حضور شکست دشمنان به ویژه مثلث شوم استکبار، استعمار و صهیونیسم را به دنبال دارد و تجدید نظر در سیاست دشمن و عامل مهمی در بازدارندگی آن‌ها خواهد بود.

استاندار بوشهر تاکید کرد: پیام این انتخابات این است که مردم به آرمان‌های امام، نظام و انقلاب وفا دارند و تا پای جان پای انقلاب ایستاده‌اند و تا رسیدن به هدف نهایی در صحنه‌های انقلاب حضور خواهند داشت.

جهانبخش بیان کرد: همان‌طور که مردم ما بعد از 33 سال از پیروزی انقلاب اسلامی در کنار انقلاب و شهدا بوده‌اند امروز نیز تداوم راه امام و شهدا و تبعیت از رهبری با حضور در انتخابات میسر است.

وی گفت: هر رأی مردم تیر بر قلب و چشم دشمنان است که نمی‌توانند عزت و اقتدار جمهوری اسلامی را ببینند.

استاندار بوشهر اظهار داشت: برای تداوم عزت ایران و انقلاب در استان بوشهر در دفاع از انقلاب و ولایت در انتخابات حضور می‌یابیم.

جهانبخش اضافه کرد: با حضور حداکثری مردم در انتخابات تمام توطئه‌های دشمنان برای کمرنگ کردن مشارکت ملت ایران در صحنه‌های حمایت از رهبری و نظام خنثی می‌شود.

انتهای پیام/صا10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول