اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حجت‌الاسلام سیدمرتضی حسینی:

حضور حماسی مردم ‌در انتخابات ‌حباب توهمات آمریکا و صهیونیسم ‌را متلاشی ساخت

خبرگزاری فارس: حجت‌الاسلام سیدمرتضی حسینی منتخب مردم قزوین در مجلس نهم با قدردانی و سپاس از حضور حماسی مردم شریف قزوین، البرز و آبیک در انتخابات 12 اسفند بیانیه صادر کرد.

حضور حماسی مردم ‌در انتخابات ‌حباب توهمات آمریکا و صهیونیسم ‌را متلاشی ساخت

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، نماینده منتخب مردم قزوین، البرز و آبیک و مورد حمایت جبهه متحد اصولگرایان  با قدردانی و سپاس از حضور حماسی مردم شریف قزوین، البرز و آبیک در انتخابات 12 اسفند بیانیه‌ صادر کرد.

در این بیانیه خطاب به مردم قزوین، البرز و آبیک آمده است: حضور حماسی و باشکوه عزتمندانه و دشمن‌شکن، شما مردم متدین و غیور پای صندوق‌های رأی در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی، جلوه دیگری از الطاف بیکران الهی بر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و تکلیف‌مداری مردم ولایتمدار را نمایان ساخت، اینجانب با ادای شکر و سپاس به درگاه حضرت حق، این حماسه عظیم ملی را به محضر مقدس امام زمان (عج)، مقام معظم رهبری و مردم وفادار به امام و شهدا، تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

این بیانیه می‌افزاید: پیام وفاداری شما مردم هوشیار و بصیراستان قزوین به اسلام عزیز و اصل ولایت فقیه، نه فقط منافقان و فتنه‌گران داخلی و حامیان آنها و جریان انحرافی را که زین پس باید در کتاب عبرت تاریخ جستجو کرد، مایوس کرد، بلکه اربابان و صحنه‌گردانان صهیونیستی و آمریکایی ایشان را نیز دچار شوک و سردرگمی کرد و خط بطلانی بر آمال و آرزوهای استکبار جهانی کشید و حباب توهمات آمریکا و صهیونیسم بین‌الملل را متلاشی ساخت.

این بیانیه تصریح می‌کند: اینجانب اعتقاد دارم مجلس برخاسته از آرای مردم، وامدار احدی نبوده و نمایندگان منتخب باید از همه ظرفیت خود برای پیشرفت، عدالت و توسعه ایران اسلامی و استان قزوین و مناطق محروم آن استفاده کنند و تراز مجلس نهم با این پشتوانه ارزشمند بی‌نظیر آرای مردمی چنان ارتقا یافته که جز با خدمت و تلاش شبانه‌روزی نمی‌توان شکرگزار این نعمت بود.

این بیانیه تشریح می‌کند: سلام و درود خدا بر شما  مردم قهرمان و بصیر قزوین که با حمایت و پیروی از ولی فقیه زمانتان، همبستگی و بصیرت خود را حول محور ولایت به رخ یاوه‌گویان مستکبر کشاندید.

این بیانیه یادآور می‌شود: اینجانب به رسم ادب و تواضع و ادای تکلیف، مراتب سپاس و قدردانی خود را به محضر شما ملت شریف و متدین قزوین، آبیک و البرز،به خاطر اعتماد به اینجانب اعلام می‌دارم و ضمن تبریک به منتخبان دیگر استان قزوین و همچنین از برادران خواهران کاندیدا که با حضور و تلاش خود زمینه حضور حداکثری مردم را فراهم کردند و از همه ستادهای مردمی، مجریان، ناظران و رسانه‌ها کلیه گروه‌ها و احزاب که نقش مؤثری در این انتخابات داشته‌اند صمیمانه تقدیر و تشکر می‌کنم و من نماینده تمام کسانی که به اینجانب رأی داده و کسانی که بنا به تشخیص خود به من رأی نداده‌اند، هستم و خدمت‌گذار همه مردم خواهم بود.

در پایان این بیانیه آمده است: ان‌شاءالله تلاش‌ها و زحمات منتخبان مردم و آحاد ملت و مسئولان و خادمان نظام مورد رضای درگاه احدیت و نگهدار و پشتیبان این انقلاب یعنی حضرت ولی عصر (عج) قرار گیرد.

انتهای پیام/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول