اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بویین زهرا:

همایش بزرگ فرهنگ اسلامی در بویین زهرا برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بویین زهرا گفت: بزرگ‌ترین همایش فرهنگ اسلامی در این شهرستان برگزار می‌شود.

همایش بزرگ فرهنگ اسلامی در بویین زهرا برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا حجت‌الاسلام مهدی عباسی در دیدار با تعدادی از روحانیون بخش رامند با بیان اینکه همایش بزرگ بررسی فرهنگ اسلامی در هفته جاری در این شهرستان برگزار می‌شود، اظهار کرد: قرآن کریم به‌عنوان بزرگ‌ترین هدایتگر و قطب اتحاد بین مسلمانان جهان به تمام مسلمانان جهان سفارش کرده که با برادری و احساس به یکدیگر عرصه را برای قدرت‌نمایی و عزت هرچه بیشتر اسلامی مهیا کنید.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بویین زهرا با بیان اینکه جذب جوانان به امور فرهنگی باید همواره با برنامه و طرح همراه باشد، عنوان کرد: امروز غرب با بهره‌گیری از ابزار و شیوه‌های ارتباطی و فریب خویش در تلاش است تا گوی ایمان و صداقت را از دل‌های جوانان و نوجوانان نظام اسلامی ربوده و آنان را در وادی سقوط قرار دهد.

وی با بیان اینکه در سال جاری برنامه‌های ویژه‌ای در حوزه فرهنگی در مساجد و تکایای مذهبی این شهرستان به اجرا در می‌آید، عنوان کرد: باید گفت که اقتدار فرهنگی جامعه روز به روز در حال رشد بوده و امروز نظام اسلامی با قدرت معنوی و فکری خویش توانسته توطئه‌های ضد فرهنگی و دینی استکبار و به ویژه غرب را از بین ببرد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بویین زهرا کسب و فراگیری علوم دینی را برای جوانان امروزی فریضه‌ای مهم و سرنوشت‌ساز دانست و بیان کرد: امروز باید در تکاپوی آن بود که با برگزاری محافل دینی و اشاعه امور فرهنگی در بین جوانان، موجب سوق دادن آنان به عرصه‌های معنویت و آرمان‌های اصیل و ارزشمند اسلامی شویم.

عباسی ضرورت آسیب شناسی اجتماعی در جوانان و نوجوانان جامعه را موجب استحکام بیشتر مبانی ارزشی و اعتقادی در آنان دانست و خاطرنشان کرد: اراده جوانان و نوجوانان در هر زمان می‌تواند پاسخگوی شبیخون فرهنگی دشمنان بوده و نقشه‌های آنان را به طور کامل رسوا کند.

وی در خاتمه تصریح کرد: نظام اسلامی امروز به لطف تک تک ملت و به ویژه جوانان توانسته به اقتدار حقیقی خود دست یافته و نقشه‌های مخالفان را خنثی کند.

انتهای پیام/ح20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول