اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پیام تبریک حقیقت‌پور به سجاد انوشیروانی/ دیار سبلان را سرافراز کردی

خبرگزاری فارس: نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: افتخارآفرینی سجاد انوشیروانی فرزند دلاور سبلان در نبردگاه المپیک مایه غرور و عظمت نظام اسلامی و ملت رشید ایران است.

پیام تبریک حقیقت‌پور به سجاد انوشیروانی/ دیار سبلان را سرافراز کردی

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، منصور حقیقت‌پور عصر امروز به دنبال افتخارآفرینی که سجاد انوشیروانی پهلوان نامی اردبیل در عرصه المپیک به دست آورد با صدور پیامی این افتخار بزرگ را به ملت غیرتمند ایران به ویژه مردم ولایتمدار و حسینی اردبیل تبریک گفته و کسب مدال نقره المپیک به همت این ورزشکار را نشان از خودباوری و توانمندی جوانان این مرز و بوم توصیف کرد.

در بخشی از این پیام آمده است: بعد از افتخارآفرینی درخشان حسین رضازاده پهلوان نامی ایران و جهان این بار فرزند دیگری از این دیار سر بلند کرده و با نام جمهوری اسلامی ایران در میدان المپیک افتخار کسب کرده است که این افتخار شایسته سپاس و قدردانی است.

به گزارش فارس، نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی در پیام خود خاطر نشان کرده است: سجاد انوشیروانی دلاور اردبیلی، جوان متعهد، محبوب، قدرتمند و سرفراز دیار همیشه سربلند در رقابت‌های المپیک لندن فعل خواستن را به شایستگی صرف کرده و نمودی از ایمان و اعتقاد خود را به ائمه اطهار نشان داده و با بالای سر بلند وزنه سنگین در سکوی نایب قهرمانی ایستاده است که این افتخار مایه غرور هر ایرانی و آزاده اندیشمند است.

حقیقت‌پور در پیام خود اضافه کرده است: این پیروزی‌ها به یقین به این نتایج درخشان منتهی نشده بلکه در سال‌های آینده فرزندان برومندی از این سرزمین به پا خاسته و در عرصه ورزش درایت و توانمندی‌های خود را به نمایش می‌گذارند و پیروزی‌هایی را خلق می‌کنند که اسباب غرور و سربلندی ایرانیان و مردم سرفراز دیار سبلان می‌باشد که امیدواریم این افتخارآفرینی به همت فرزندان و جوانان لایق و سزاوار اردبیل تداوم داشته باشد.

انتهای پیام/‌ش30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول