اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

افتخارآفرینی وزنه‌بردار اردبیلی در المپیک لندن

استاندار اردبیل نایب قهرمانی المپیک انوشیروانی را تبریک گفت

خبرگزاری فارس: استاندار اردبیل با صدور پیامی کسب مقام نایب قهرمانی المپیک 2012 لندن را به مردم اردبیل، خانواده انوشیروانی و جامعه ورزشی استان اردبیل تبریک گفت.

استاندار اردبیل نایب قهرمانی المپیک انوشیروانی را تبریک گفت

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از روابط عمومی استانداری اردبیل، سید حسین صابری در این پیام که دقایقی ابراز داشته: "بار دیگر پرچم پرافتخار جمهوری اسلامی ایران با اقتدار فرزندان این سرزمین مقدس در بازی‌های المپیک 2012 لندن به اهتزاز درآمد و با درخشش یکی دیگر از قهرمانان و پهلوانان دیار سبلان، سجاد انوشیروانی با کسب نایب قهرمانی وزنه‌برداری این دوره از رقابت‌ها غرور، شادی و نشاط را به ملت سرافراز ایران اسلامی به ارمغان آورد.

این پیروزی بزرگ را به محضر مبارک مقام معظم رهبری، مردم ولایتمدار و قهرمان‌پرور استان اردبیل و خانواده گرامی قهرمان سرفراز تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم".

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل نیز با صدور پیامی کسب نایب قهرمانی وزنه‌برداری المپیک 2012 لندن توسط پهلوان سجاد انوشیروانی دبیر تربیت بدنی آموزش و پرورش ناحیه یک اردبیل را تبریک گفت.

متن پیام احمد محمودزاده به شرح ذیل است:

"جناب آقای سجاد انوشیروانی دلاور مرد افتخار‌آفرین وزنه‌برداری ایران خبر کسب مدال نقره در رشته وزنه‌برداری رقابت‌های المپیک 2012 لندن موجب فخر و مباهات همه ایرانیان در سراسر جهان گردیده و بار دیگر نام زیبای ایران را در فضای جهانی طنین‌انداز کرد و پرچم پر افتخار میهن عزیزمان را در منظر ملت‌های جهان به اهتزاز درآورد، این پیروزی‌های شیرین در ایام ماه مبارک رمضان و شب قدر که با دعای مردم روزه‌دار ایران به وقوع پیوست، موجب خشنودی ایرانیان دلاور به ویژه مردم شریف استان اردبیل و همکاران فرهنگی و دانش‌آموزان گردید.

این پیروزی غرورآفرین حضرت عالی را به رهبر معظم انقلاب اسلامی، وزیر آموزش و پرورش، مسئولان ارشد استانی، خانواده‌ معظم شما، کاروان اعزامی، جامعه بزرگ فرهنگیان فرهیخته و دانش آموزان مستعد و مردم شریف و قهرمان پرور اردبیل صمیمانه تبریک می‌گویم و از خداوند متعال پیروزی‌های پی در پی جوانان شایسته استان را در عرصه‌های گوناگون علمی، فرهنگی و ورزشی در رقابت‌های جهانی و کشوری در سایه عنایات حضرت صاحب‌الامر و الزمان(عج) مسئلت می‌نمایم."

سجاد انوشیروانی دبیر تربیت بدنی آموزش و پرورش ناحیه یک اردبیل در مسابقات المپیک 2012 لندن توانست در حرکت دو ضرب ابتدا وزنه 237 کیلوگرمی را بالای سر برده و سپس در حرکت دوم وزنه 245 کیلوگرمی مهار کند، انوشیروانی با مجموع 449 کیلوگرم به مدال نقره این دوره از مسابقات دست یافت.

انتهای پیام/خ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول