اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر‌کل تامین اجتماعی استان کرمانشاه:

کودکان بی‌سرپرست بعد از پیروزی انقلاب بسیار مورد توجه قرار گرفته‌اند

خبرگزاری فارس: مدیر‌کل تامین اجتماعی استان کرمانشاه گفت: کودکان بی‌سرپرست بعد از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، بسیار مورد توجه قرار گرفته‌اند و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، ساماندهی آنان را به‌طور مطلوب انجام داده است.

کودکان بی‌سرپرست بعد از پیروزی انقلاب بسیار مورد توجه قرار گرفته‌اند

به گزارش خبرنگار فارس از کرمانشاه، امشب کودکان بی‌سرپرست زیر پوشش بهزیستی در یک مراسم افطار مهمان مدیرکل و کارکنان تامین اجتماعی استان کرمانشاه بودند.

حمیدرضاپاکدامن در این مراسم اظهار کرد: کودکان بی‌سرپرست، مانند فرزندان ما باید از امکانات لازم برای تحصیل، تفریح و آموزش برخوردار باشند و سازمان بهزیستی به‌عنوان متولی ساماندهی این کودکان، زحمات زیادی می‌کشد.

پاکدامن بیان داشت: اسلام به عنوان آیینی جهانی که برای تمام سطوح جامعه انسانی برنامه دارد، درباره یتیمان و مسائل مادی و معنوی آنان برنامه‌ریزی کرده است و با نگاهی عمیق به اهمیت این مسئله، سیری در روش امامان معصوم(ع) و نظر به زندگی رسول اکرم(ص)، در می‌یابیم که نه تنها یتیم بودن نقص نیست، بلکه خداوند نخستین مربی و ناظر بر آنان است و اگر خود آنها نیز بکوشند، با چنین سرپرست نیکویی پیروز و سعادتمند خواهند شد.

وی تصریح کرد: توجه به یتیم و سرپرستی و اکرام وی، از ویژگی‌های بارز مومنان است و محبت و نیکی به یتیمان، یکی از راه‌های اکرام آنهاست.

پاکدامن گفت: کودکان بی‌سرپرست بعد از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، بسیار مورد توجه قرار گرفته‌اند و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با توجه به آموزه‌های نجات‌بخش اسلام و با برنامه‌ریزی‌های گسترده، ساماندهی آنان را به‌طور مطلوب انجام داده است.

وی تاکید کرد: مراسم افطاری دادن به کودکان بی‌سرپرست، طی چهار شب دیگر ادامه می‌یابد و همه هزینه‌های انجام این مراسم با کمک کارکنان تامین اجتماعی شهر کرمانشاه تامین شده است.

در این مراسم مسئولان اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه حضور داشتند و مدیرکل و کارکنان تامین اجتماعی استان کرمانشاه به کودکان بی‌سرپرست هدایایی اهدا کردند.

انتهای پیام/ی20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول