اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه نهاوند:

ایثارگری‌های زنان زمینه پیروزی در جنگ تحمیلی را فراهم کرد

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه پاسداران نهاوند گفت: زنان ایران اسلامی با رشادت و ایثارگری خود زمینه پیروزی ایران در هشت سال جنگ تحمیلی را فراهم آوردند.

ایثارگری‌های زنان زمینه پیروزی در جنگ تحمیلی را فراهم کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از نهاوند، مرتضی خراسانی ظهر امروز در یادواره شهدای زن نهاوند در سپاه پاسداران نهاوند با اشاره به مطالبی از شأنیت و مقام زن به ویژه در نزد خداوند متعال اظهار داشت: در قرآن کریم به هر اندازه که از زن نام برده شده به مرد نیز اشاره شده و این بدان معنی است که زن و مرد در پیشگاه خداوند متعال دارای حق و حقوق یکسان هستند.

وی انقلاب اسلامی ایران را به واسطه توجه ویژه به مقام زن از انقلاب‌های نادر در جهان دانست و ادامه داد: در ایران اسلامی زنان از ارزش و موقعیت بالای اجتماعی و سیاسی برخوردارند تا جایی که در برخی از پست‌ها و منصب‌های حساس کشور از مدیریت زنان استفاده شده است.

فرمانده سپاه پاسداران نهاوند افزود: زنان نیز به خوبی نشان داده‌اند که هر کجا به آنها مسئولیتی محول شده به بهترین شکل ممکن آن را انجام می‌دهند.

وی به نقش برجسته زنان در دوران قبل از انقلاب و دوران هشت سال جنگ تحمیلی اشاره کرد و اظهار داشت: زنان ایران اسلامی با رشادت و ایثارگری خود زمینه پیروزی ایران را فراهم آوردند.

خراسانی زنان ایثارگر، بسیجی و مخلص را نمونه‌های بارز زنان تاریخ اسلام خواند و گفت: زنان جامعه اسلامی ما الگوهای ارزشمندی همچون حضرت خدیجه، حضرت فاطمه و حضرت زینب دارند که زندگی آنها سراسر ایثار، زیبایی و محبت بوده است.

وی به پشتیبانی معنوی زنان انقلاب اسلامی در طول هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: زنان ایران اسلامی با مهیا کردن شرایط ویژه‌ای برای همسران خود آنها را در دفاع جانانه از انقلاب اسلامی یاری کردند و این مهم بسیار ارزشمند است.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول