اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتسال صنایع گیتی پسند اصفهان:

پیروزی در ساری گیتی‌پسند را به اهدافش رساند

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتسال صنایع گیتی‌پسند اصفهان پس از برتری تیمش مقابل راه ساری گفت: با این پیروزی به آنچه که خواستیم در ساری دست یافتیم.

پیروزی در ساری گیتی‌پسند را به اهدافش رساند

علیرضا افضل در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری اظهار داشت: از اینکه تیمم در حضور هزاران تماشاگر پرشور ساروی به سه امتیاز با ارزش دست یافت، احساس خوشحالی می‌کنم.

وی گفت: بازی کردن در مقابل هزاران تماشاگر بسیار سخت و نفس‌گیر است که بازیکنانم در ساری موفق شدند بدون هیچ ترس و هراسی به سه امتیاز مهم دست یابند.

افضل تصریح کرد: بازی جذاب و قشنگی را دو تیم در مقابل هزاران تماشاگر ساروی به نمایش گذاشتند که فکر می‌کنم تماشاگران بازی خوب و زیبایی را تماشا کردند.

سرمربی تیم فوتسال صنایع گیتی پسند اصفهان درباره وضعیت تیمش یادآور شد: تیم ما در فصل جاری متحول شده و با خارج شدن چند بازیکن اصلی و جذب چند بازیکن با تجربه و جوان می‌تواند از مدعی اصلی قهرمانی باشد.

وی همچنین درباره لیگ فصل جاری ادامه داد: با توجه به اینکه لیگ امسال با 13 تیم برگزار می‌شود، بازیکنان سه تیم فولاد ماهان و فیروز صفه اصفهان و پرسپولیس تهران در دیگر تیم‌ها تقسیم شدند.

افضل یادآور شد: با توجه به تقسیم شدن بیش از 40 بازیکن سه باشگاه مربوطه لیگ امسال بسیار جذاب است که همین مسئله موجب می‌شود تا نتایج بازی‌ها قابل پیش‌بینی نباشد.

سرمربی تیم فوتسال صنایع گیتی پسند اصفهان در پایان بازی خوب راه ساری را هواداران و مسئولان باشگاه تبریک گفت و خاطرنشان کرد:  اگر شرایط در تیم راه ساری مهیا باشد این تیم با داشتن این همه تماشاگر می‌تواند از مدعیان لیگ باشد.

به گزارش فارس، تیم صنایع گیتی پسند اصفهان در هفته نخست لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور موفق شد میزبان خود راه ساری را در سالن ورزشی سید رسول حسینی با نتیجه نزدیک چهار بر سه شکست دهد.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول