اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه دماوند:

ایمان رمز پیروزی گروهی جوان بر ارتش چهارم جهان بود

خبرگزاری فارس: امام جمعه دماوند، ایمان را رمز پیروزی گروهی جوان بر ارتش چهارم جهان در جنگ 33 روزه دانست.

ایمان رمز پیروزی گروهی جوان بر ارتش چهارم جهان بود

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، حجت‏الاسلام محمد علاءالدینی صبح امروز در جمع شماری از مسئولان شرق استان تهران اظهار داشت: تلاش غرب و ایادی منطقه‏ای آن پس از جنگ 33 روزه القای این دروغ بزرگ بود که جنگ 33 روزه، فاتح و مغلوبی نداشت.

وی ادامه داد: زیرا این حماسه بزرگ یادآور آن آیه شریفه قرآنی است که "کم من فئه قلیله غلبت فئه کثیره باذن الله، والله مع الصابرین" به خواست پروردگار گروهی قلیل نیز می‏توانند بر عده‏ای کثیر غلبه کنند.

علاءالدینی اضافه کرد: اما همه جهان به وضوح مشاهده کردند که حماسه‏هایی مانند جنگ 33 روزه و بیداری اسلامی نه تنها رژیم اشغالگر قدس بلکه استکبار و سران خودفروخته و مرتجع ملل عربی را نیز در ردیف شکست‏خوردگان بزرگ تاریخ در اوراق زرین خود ثبت کردند.

امام جمعه دماوند افزود: این پیروزی به حدی در تاریخ مقاومت اسلامی در رویارویی با استکبار حائز اهمیت است که حزب‏الله نام آن را "رعدالصادق" نامید.

*آغاز رویارویی با بیداری اسلامی پس از جنگ 33 روزه

رئیس ستاد اقامه نماز جمعه شهرستان دماوند، جنگ 33 روزه را سرآغاز رویارویی دشمنان با جریان بیداری اسلامی خواند.

وی تصریح کرد: استکبار جهانی پس از آن حماسه عظیم مقاومت بر جرقه‏های آغاز بیداری اسلامی منطقه آگاه شد و از همان برهه زمانی برنامه‏های خود برای مقابله با آن را کلید زد.

علاءالدینی اضافه کرد: جرج بوش، رئیس جمهور وقت ایالات متحده آمریکا پس از پیروزی مقاومت در جنگ 33 روزه این نزاع تاریخی را مدل کوچک‏شده جنگ ایران و آمریکا نامیده بود.

رئیس ستاد نمازجمعه دماوند افزود: هدف دشمن، شکست حزب‏الله برای حفاظت از فرزند نامشروعش، رژیم صهیونیستی در راستای تحقق اهداف شوم خود بود.

وی ادامه داد: اما خواسته الهی بر خلاف مطالبه نفسانی و شیطانی سلطه‏طلبانه استکبار جهانی استوار بود همه نقشه‏های آنها در این زمینه نقش بر آب شد.

علاءالدینی اضافه کرد: در جنگ 33 روزه افسانه شکست‏ناپذیری ارتش چهارم جهان در رویارویی با گروهی جوان مؤمن، انقلابی و عاشورایی به تاریخ پیوست و قدرت پوشالی رژیم اشغال‏گر قدس در منظر همه جهانیان عیان شد.

انتهای‌پیام/خ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول