اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتسال صبای قم:

آمادگی خوبی برای کسب نخستین پیروزی خانگی داریم

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتسال صبای قم گفت: از آمادگی بسیار خوبی برای کسب نخستین پیروزی خانگی خود در فصل جدید لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور برخورداریم.

آمادگی خوبی برای کسب نخستین پیروزی خانگی داریم

امیر شمسایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم از آغاز تمرینات صبای قم برای آماده‌سازی مصاف با راه ساری در هفته دوم لیگ برتر فوتسال خبر داد و اظهار کرد: بازی بسیار مهمی است و قصد داریم روند پیروزی‌های خود را در خانه تداوم ببخشیم.

وی ادامه داد: تمرینات تیم فوتسال صبای قم بعد از بازی خارج از خانه این تیم با شهرداری تبریز در حالی آغاز شد که صبای قم در دومین هفته رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور به مصاف تیم فوتسال راه ساری خواهد رفت.

سرمربی تیم فوتسال صبای قم افزود: بر اساس برنامه کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال کشورمان، دیدارهای هفته دوم از دور رفت لیگ چهاردهم روز یکشنبه بیست و دوم مرداد ماه به صورت همزمان از ساعت 22 و 30 دقیقه برگزار می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: تیم فوتسال صبای قم بعد از اینکه نخستین بازی این فصل خود را با شهرداری تبریز در خارج از خانه برگزار کرد، در هفته دوم در دیداری حساس در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم میزبان تیم فوتسال راه ساری خواهد بود.

شمسایی ابراز داشت: صبای قم با کسب برتری سه بر صفر مقابل شهرداری تبریز در نخستین دیدار خود در آغاز فصل جدید لیگ برتر فوتسال کشور، هم‌اکنون با سه امتیاز در پایان هفته نخست لیگ برتر فوتسال در مکان نخست جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتسال جای گرفته است.

وی یادآور شد: این در حالی است که امسال در چهاردهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور 13 تیم به شکل دوره‌ای در 24 هفته با یکدیگر به رقابت می‌پردازند تا قهرمان این رقابت‌ها برای حضور در مسابقات فوتسال جام باشگاه‌های آسیا شناخته شود. 

سرمربی تیم فوتسال صبای قم تاکید کرد: تیم ما تنها تیم بومی حاضر در چهاردهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر است که از جوانان مستعد و توانمند فوتسال قم در ترکیب خود بهره می‌برد و ما مدعی هستیم و سعی می‌کنیم خوب بازی کرده و خوب نتیجه بگیریم.

وی اظهار کرد: شروع ما در چهاردهمین دوره لیگ برتر بسیار خوب بود و در میهمانی تیم فوتسال شهرداری تبریز هم خوب بازی کردیم و هم اینکه نتیجه مورد نظر را گرفتیم تا نشان بدهیم که صبای قم در لیگ چهاردهم یکی از مدعیان قهرمانی است.

در جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور صبای قم با سه امتیاز و بالاتر از دیگر رقبا به لطف تفاضل گل بهتر در جایگاه نخست قرار دارد.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول