اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی افزون‌پلاست:

پیروزی افزون‌پلاست مقابل همدانی‌ها حیاتی است

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتسال افزون‌پلاست کاشان پیروزی خانگی مقابل علیصدر همدان را در هفته هفدهم لیگ دسته دوم فوتسال کشور حیاتی دانست.

پیروزی افزون‌پلاست مقابل همدانی‌ها حیاتی است

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، مسعود محمودی صبح امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: تیم افزون‌پلاست کاشان به دلیل محرومیت‌ها و مصدومیت‌های بازیکنان خود از دو دیدار گذشته تنها یک امتیاز گرفته و فاصله رقیبان با افزون‌پلاست به چهار امتیاز رسیده است.

وی افزود: هر چند افزون‌پلاست در این دیدار خانگی از حمایت تماشاگران محروم است و بازیکنان مصدوم تیم نمی‌توانند این تیم را همراهی کنند اما برای پیروزی در این دیدار خانگی انگیزه‌های فراوانی در نزد بازیکنان تیم است.

سرمربی افزون‌پلاست کاشان تصریح کرد: اگر در این دیدار خانگی بتوانیم به پیروزی برسیم نیمی از راه صعود را به مرحله نیمه نهایی پیموده‌ایم و برای نیمی دیگر نیز در پنج هفته باقی مانده که دیدارهایی با تیم‌های مدعی داریم باید طرح و برنامه داشته باشیم.

وی تیم علیصدر همدان را تیم قدری دانست که دارای بازیکنان جوان و با انگیزه‌ای بوده و برای هر تیمی می‌توانند خطرناک باشند.

سرمربی تیم افزون‌پلاست کاشان متذکر شد: انتظار می‌رود با شناختی که از تیم علیصدر همدان داریم بتوانیم در این دیدار خانگی به هر سه امتیاز خانگی دست یابیم.

دیدار تیم‌های افزون‌پلاست کاشان و علیصدر همدان از هفته هفدهم رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتسال کشور جمعه 13 مرداد ساعت 22:30 دقیقه در سالن بدون تماشاگر جهان پهلوان تختی کاشان به قضاوت محسن زواره‌ای،  علی کشانی، سید علی عبدالهی و بهروز رحیمی برگزار می‌شود. 

اتتهای پیام/ح20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول