اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتسال صبای قم با اشاره به دیدار با شهرداری تبریز:

40 دقیقه کار مفید، پیروزی شایسته‌ای را برایمان رقم زد

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتسال صبای قم گفت: در مصاف خارج از خانه مقابل تیم فوتسال شهرداری تبریز 40 دقیقه مفید همه کار کردیم و با شایستگی به پیروزی رسیدیم.

40 دقیقه کار مفید، پیروزی شایسته‌ای را برایمان رقم زد

امیر شمسایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با ابراز رضایت از عملکرد شاگردانش در دیداری که از هفته نخست لیگ برتر فوتسال به میزبانی شهرداری تبریز برگزار شد و با برتری سه بر صفر صبا به پایان رسید تصریح کرد: من فکر می‌کنم تنها کسانی می‌توانند در خصوص این بازی قضاوت و کارشناسی کنند که بازی را از نزدیک دیده باشند، زیرا حریف بسیار سرسخت بود و نمی‌شد به راحتی آنها را شکست داد.

وی ادامه داد: آنهایی که بازی را از نزدیک دیدند قطعا رأی به برتری تیم صبای قم خواهند داد زیرا ما در طول تمام زمان‌های مسابقه تیم برتر میدان بودیم و روش‌های مختلفی را برای کسب نتیجه در این دیدار به کار گرفتیم و علاوه بر سه گل که منجر به پیروزی ما شد، بارها فرصت‌های گلزنی را از دست دادیم.

سرمربی تیم فوتسال صبای قم افزود: در نیمه نخست برتری خود را به حریف که از حمایت تماشاگران خودی برخوردار بود، دیکته کردیم اما بعد از این یک گل تلاش زیادی برای رسیدن به گل‌های بعدی و کسب امتیاز انجام دادیم که خوشبختانه توانستیم با شایستگی‌ که داشتیم، نتیجه را با سه گل به سود خود رقم بزنیم و شروع خوبی در لیگ چهاردهم داشته باشیم.

وی خاطر نشان کرد: به بازیکنان تیمم افتخار می‌کنم که تمام خواسته‌های کادر فنی را به خوبی اجرا کردند و از تمام آنها به خاطر تلاش و کوشش برای ارائه یک بازی خوب و سنجیده قدردانی می‌کنم.

شمسایی عنوان کرد: بازیکنان ما در این دیدار منطبق بر خواسته‌های کادر فنی بازی کردند و تمام تاکتیک‌هایی که ممکن بود با استفاده از آنها برابر شهرداری تبریز به گل برسیم را در این دیدار مورد آزمایش قرار دادیم و به خوبی توانستیم به گل برسیم.

وی بیان کرد: صبای قم در این دیدار بسیار خوب بازی کرد و نشان داد که یکی از مدعیان لیگ چهاردهم است و برای همین منظور از بازیکنان تیمم تشکر می‌کنم زیرا بسیاری از آنها نفرات جوان و جویای نامی هستند که با انگیزه و قوی در مقابل بازیکنان مطرح لیگ برتر بازی می‌کنند.

سرمربی تیم فوتسال صبای قم عنوان کرد: هدف ما این است که به جوانان بومی اعتماد کنیم و همه دیدند بازیکنان ما در طول زمان‌های بازی بارها دفاع شهرداری تبریز را با مشکل مواجه کردند.

تیم فوتسال صبای قم با کسب برتری سه بر صفر در دیدار خارج از خانه خود از نخستین هفته نیم فصل نخست مسابقات چهاردهمین دوره لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور، به سه امتیاز دست یافت تا صدرنشین لیگ برتر شود.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول