اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نورالدین پیرموذن:

حضور عزتمند در انتخابات مایه غرور ایرانیان است

خبرگزاری فارس: نماینده حوزه انتخابیه اردبیل، نیر و نمین در مجلس ششم گفت: حضور عزتمندانه در انتخابات 12 اسفند ماه امسال مایه غرور و سربلندی ایرانیان است.

حضور عزتمند در انتخابات مایه غرور ایرانیان است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از ستاد انتخاباتی پیرموذن در اردبیل، نور‌الدین پیرموذن نماینده دور ششم مجلس شورای اسلامی در آستانه انتخابات مجلس با صدور پیامی به ایرانی‌ها و به ویژه اردبیلی‌ها، اظهار داشت: شرایط برگزاری یک انتخابات خوب و پرشور و نشاط در منطقه فراهم است و انتظار می‌رود مردم با گستردگی حضور خود انسان‌هایی را برگزینند که نشان دیانت، شجاعت، تخصص، ولایت‌مداری و کارآیی داشته و لیاقت مردم متدین پاک و شجاع ایران را داشته باشند.

نمایند سابق اردبیل برگزاری انتخابات آزاد و عادلانه را یکی از آرمان‌های بزرگ انقلاب شکوهمند اسلامی توصیف کرد و گفت: اصولاً در جوامع صاحب فکر، فرهنگ، تمدن و اندیشه، نوسازی اجتماعی تدریجی با انجام انتخابات آزاد میسر می‌شود که در آن سیاست‌ها و سیاست‌مدارانی که از خود کارایی نشان نداده‌اند و یا دوران کارایی خود را پشت سر گذاشته‌اند توسط مردم حذف و با انسان‌های شایسته‌تر و کارآمدتر جایگزین می‌شوند.

وی به حضور برادر خود کمال‌الدین پیرموذن در صحنه انتخابات نهمین دوره مجلس اشاره کرد و افزود: انتخابات شور و شوق فراوانی را فراهم کرده که به یقین سبب دلگرمی و امید بیش از پیش منطقه شده است.

پیرموذن با تجلیل از پیشتازی مرحوم حضرت‌ آیت‌الله مروج در صحنه‌های مختلف انقلابی و همراهی خوب فرزند سبلان کمال‌الدین پیرموذن، بیان کرد: در روزهای سخت انقلاب 57 این شخصیت منادی پیام حضرت امام خمینی (ره) در اردبیل بود و هم او بود که چهره شهر اردبیل را با تلاش شبانه‌روزی و سخت‌کوشی خود عوض کرد تا آنجا که جان خود را نیز برای تحقق آبادی و آبادانی اردبیل در طبق اخلاص گذاشت.

نور‌الدین پیرموذن صداقت و سادگی، پاک‌دستی و خستگی‌ناپذیری، دیانت و باورهای عمیق ذاتی را در دفاع از آرمان انقلاب و امام و شهدا و رهبری از ویژگی‌های برادرش توصیف کرد و افزود: اطمینان دارم مردم قهرمان بار دیگر با دفاع جانانه خود از فرزند سبلان حمایت کرده و در انتخابات 12 اسفند صحنه پرشور و باشکوه و به یادماندنی را به نمایش خواهند‌ گذاشت.

نماینده سابق اردبیل از اهالی تمام شهرها و روستاهای حوزه انتخابیه استان خواست تا در روز جمعه و در صحنه انتخابی به صورت شایسته پشتیبان نظام و ولایت فقیه بوده و از این آرمان عدول نکنند.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول