اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

استاندار اردبیل:

افتخارآفرینی انوشیروانی خاطره پهلوانی رضازاده را زنده کرد

خبرگزاری فارس: استاندار اردبیل گفت: افتخارآفرینی فرزند برومند دیگری از خطه سبلان انوشیروانی خاطره پهلوانی حسین رضازاده را در اذهان زنده کرد.

افتخارآفرینی انوشیروانی خاطره پهلوانی رضازاده را زنده کرد
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سیدحسین صابری عصر امروز با صدور پیام شادباش این پیروزی غرورآفرین در عرصه بین‌المللی اظهار داشت: خداوند را شکر می‌کنیم که بار دیگر فرزندان برومند اردبیل سرزمین شیران و دلیران، مهد تشیع و ولایتمداری در ایام منتسب به دهه امامت و ولایت سجاد انوشیروانی و سعید محمدپور خوش درخشیدند و مایه عزت و غرور ما شدند.
وی در این پیام آورده است: این ورزشکاران غیرتمند در رقابت‌های جهانی وزنه‌برداری فرانسه با کسب مدال و افتخار سبب اعتلای نام مقدس جمهوری اسلامی ایران شده و بار دیگر یاد پهلوانی‌های نام‌آور این عرصه را در خاطره‌ها تازه کردند.
صابری به نمایندگی از سوی مردم ورزش‌دوست و ولایتمدار استان اردبیل این پیروزی عزت‌آفرین را به مقام معظم رهبری، ملت شریف ایران به ویژه خانواده‌های این افتخارآفرینان تبریک و تهنیت گفته و توفیق بیش از پیش آنها را در میادین ورزشی خواستار شد.
به گزارش فارس، در بخش دیگری از این پیام استاندار اردبیل به وجود ورزشکاران غیرتمند این دیار اشاره کرد و افزود: تعصبی که ورزشکاران این استان برای حضور در عرصه‌های ملی، جهانی و بین‌المللی دارند غرور نشأت گرفته از هویت و اصالت پاک مردم این دیار است که برای همیشه در تاریخ جاودانه مانده و هر روز نیز بر این صلابت افزوده می‌شود.
وی همچنین کسب مدال‌های رنگارنگ از سوی کاروان ورزش وزنه‌برداری را به ویژه قهرمانی بهداد سلیمی را به مردم غرورآفرین کشورمان تبریک گفته و این موفقیت‌ها را ناشی از اقتدای ورزشکاران ما به ائمه اطهار و مولای متقیان امیرالمومنین علی (ع) دانسته است.
سعید محمدپور وزنه‌بردار اردبیلی عضو تیم ملی ایران در مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی جهان در فرانسه صاحب دو مدال برنز شد.
این وزنه‌بردار در وزن 94 کیلوگرم مسابقات جهانی در شهر پاریس با بالای سر بردن وزنه 181 کیلوگرم در یک ضرب و 221 کیلوگرم در دو ضرب توانست مدال برنز حرکات دو ضرب و مدال برنز مجموع را کسب کند.
این وزنه‌بردار 18 ساله اردبیلی در رقابت‌های یک ضرب نیز چهارم دنیا شد.
سجاد انوشیروانی دیگر وزنه‌بردار غرورآفرین اردبیل نیز توانست مدال نقره و مقام نایب قهرمانی وزن 105 کیلوگرم دنیا را به همراه بهداد سلیمی به دست آورد تا ایران در این مسابقات در سکوی سوم جهان قرار گیرد.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول