اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست دانشگاه کاشان:

فتح خرمشهر تجلی غرور ملی ایرانیان است

خبرگزاری فارس: سرپرست دانشگاه کاشان، در بیانیه‌ای سوم خرداد و حماسه آزادسازی خرمشهر را تجلی اوج خداباوری، بصیرت، ولایتمداری و غرور ملی ایرانیان قلمداد کرد.

فتح خرمشهر تجلی غرور ملی ایرانیان است

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، به نقل از روابط عمومی دانشگاه کاشان، عباس کتابی در این بیانیه افزوده است:«سوم خرداد نماد ایثار، استقامت، پایداری، همبستگی و دلاور‌مردی‌های رزمندگان دوران دفاع مقدس است».

وی تصریح کرده است: «صحنه‌های حماسه‌آفرینی و جانفشانی رزمندگان اسلام در عملیات فتح خرمشهر بهترین الگو برای آزادگی و مقاومت در مقابل دشمنان و پاک کردن خاک وطن از  وجود متجاوزان است».

سرپرست دانشگاه کاشان در ادامه تأکید کرده است: «همانطور که تاکنون نیروهای مسلح و فرزندان این مرز و بوم تحت زعامت رهبر فرزانه انقلاب با هوشیاری توطئه‌های دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی را نقش بر آب کرده‌اند امروز نیز در سایه بصیرت، حامی بصیر ولایت هستند».

کتابی، همچنین در این بیانیه متذکر شده است: «امروز دانشگاهیان دانشگاه کاشان به‌عنوان خادمان نظام جمهوری اسلامی با توجه به تحریم‌ها و تهدیدات دشمنان، به شعار امسال رهبر معظم انقلاب یعنی تولید ملی حمایت از کار و سرمایه ایرانی گوش فرا داده و با عزمی راسخ با جهاد علمی، نشاط و پرتلاش، در مسیر دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های شهدای گرانقدر، برای تحقق اهداف متعالی نظام اسلامی می‌کوشند».

انتهای پیام/غ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول