اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

نماینده مردم اردبیل در مجلس:

موفقیت وزنه‌برداران غرور ایرانیان را احیا کرد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس گفت: موفقیت اخیر ورزشکاران وزنه‌برداری در آوردگاه بزرگ جهانی غرور ایرانیان را احیا کرد.

موفقیت وزنه‌برداران غرور ایرانیان را احیا کرد
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل قاسم محمدی پیش از ظهر امروز با صدور پیام تبریکی به مناسب کسب موفقیت تیم ملی وزنه‌برداری در جام جهانی فرانسه، اظهار داشت: کسب مدال‌های ارزشمند طلا، نقره و برنز در مسابقات بین‌المللی برای جوانان غیرتمند ما ثمره سال‌ها تلاش و استقامت در سایه ایمان و معرفت الهی است که می‌تواند زمینه موفقیت‌های آتی را فراهم کند.
وی خاطرنشان کرد: بدون تردید قهرمانی وزنه‌بردار سنگین وزن جهان بهداد سلیمی قلب میلیون‌ها ایرانی را شاد کرد، اما شیرینی کسب مدال‌های نقره و برنز سجاد انوشیروانی و سعید محمدپور، این دلیرمردان افتخار‌آفرین اردبیلی نیز کمتر از شیرینی قهرمانی و مدال طلا نداشته است.
محمدی در این پیام موفقیت‌های اخیر جوانان ایران اسلامی را در جام جهانی فرانسه به ویژه کسب مدال برنز توسط سلیم محمدی و مدال نقره توسط شیرمرد اردبیلی سجاد انوشیروانی را به پیشگاه مقام معظم رهبری ملت ایران و خانواده‌های شهدا تبریک گفته و حرکت این ورزشکاران را تداوم قهرمانی‌ها و دلاورمردی‌‌های ورزشکاران استان همچون علی دایی و حسین رضازاده اعلام کرد.
نماینده مردم اردبیل این دو ورزشکار غیرتمند اردبیلی را ادامه دهنده راه قهرمانان پر افتخار گذشته این دیار توصیف کرد و افزود: تلاش، جنگندگی ستودنی و روحیه سرشار از ایمان این ورزشکاران در به اهتزاز درآوردن پرچم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران جای غرور و بالندگی دارد.
 وی بیان داشت: این ورزشکاران در سایه توکل به حضرت حق به عنوان تنها قدرت لایزال هستی و توسل به ائمه اطهار، با جدیت و پشتکار تمام که نشات گرفته از دلاورمردی‌های مردم دارالارشاد اردبیل است پای به عرصه گذاشته و کسب موفقیت می‌کنند.
محمدی ادامه داد: این قهرمانی‌ها بی‌تردید تبسمی دلنشین بر لبان مقام معظم رهبری نشاند و سبب شادی ملت مسلمان ایران شد به طوری که این موفقیت‌ها را مدیون خون شهدایی هستیم که هشت سال برای دفاع و پاسداری از میهن اسلامی جنگیده‌اند.
نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی با قدردانی از رئیس فدراسیون و سرمربی تیم وزنه‌برداری در بالندگی دوباره وزنه‌برداری کشورمان موفقیت‌های غرور انگیز مردان و زنان ورزشکار ایرانی در آوردگاه‌های بزرگ جهانی و بین‌المللی در وهله اول متعلق به شهدا سپس از آن ملتی است که هیچ گاه دعای خیرشان را از فرزند دلاور و غیرتمند این دیار دریغ نکردند و نباید فراموش کرد که توسل به ائمه اطهار و ارادت به پیشگاه شهدا و ملت مسلمان چراغ راه موفقیت جوانان و ورزشکاران این مرز و بوم است.
انتهای پیام/و۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول