اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدافع تیم فوتبال سایپای البرز:

شکست‌ اخیر را با پیروزی مقابل داماش جبران می‌کنیم

خبرگزاری فارس: مدافع تیم فوتبال سایپای البرز گفت: با پیروزی برابر داماش در نخستین دیدار خانگی، شکست مقابل فولاد خوزستان را جبران می‌کنیم.

شکست‌ اخیر را با پیروزی مقابل داماش جبران می‌کنیم

کاظم برجلو امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: در مسابقات دوره‌ای به ویژه رقابت‌هایی مانند لیگ برتر که طولانی مدت است و برگزاری آن حدود یک سال به طول می‌انجامد، بروز فراز و فرود در عملکرد تیم‌های ورزشی قابل پیش‌بینی است.

وی تصریح کرد: این امر که یک تیم ورزشی در طول مسابقاتی مانند لیگ برتر هیچ شکستی نداشته و تمام مسابقات خود را با پیروزی پشت‌سر بگذارد، به نوعی غیرممکن است، بنابراین شکست و پیروزی با هم بوده و طبیعی است.

مدافع نارنجی‌پوشان البرزی با اشاره به شکست تیمش در هفته گذشته مقابل فولاد خوزستان گفت: این بازی تمام شده و ما باید نتیجه‌ای که در اهواز گرفتیم را فراموش کنیم.

برجلو متذکر شد: البته در این دیدار نقاط ضعفی داشتیم که باید برطرف شود و خوشبختانه کادر فنی در طول تمرینات این هفته، برنامه‌ریزی خوبی برای رفع نقاط ضعف و تقویت تیم داشته است.

داماش تیم شکست‌ناپذیری نیست

وی در پاسخ به این پرسش که دیدار برابر داماش گیلان را چگونه ارزیابی می‌کند؟‌ گفت: ما تاکنون سه بازی در لیگ برتر انجام داده‌ایم که حاصل آن کسب چهار امتیاز است.

مدافع تیم فوتبال سایپای البرز ادامه داد: به طور کلی عملکرد ما در این سه هفته مثبت بود، به شرط آنکه بتوانیم شکست برابر فولاد در هفته سوم را با پیروزی مقابل داماش جبران کنیم.

برجلو با بیان اینکه داماش در هفته گذشته یک پیروزی پر گل 5 بر 3 را کسب کرده است، گفت: این نتیجه نشان می‌دهد که آنها در خط حمله پر قدرت ظاهر می‌شوند.

این بازیکن فوتبال ادامه داد: اما دریافت 3 گل در یک بازی نیز نشان دهنده ضعف‌های شدید خط دفاعی داماش و دروازه‌بان این تیم است و ما باید از این ضعف‌ها برای رسیدن به گل و شکست دادن حریف استفاده کنیم.

وی در پایان تاکید کرد‌: داماش هرگز شکست‌ناپذیر نیست و باید در دیدار خانگی خود با کسب سه امتیاز از زمین خارج شده تا بتوانیم به وضعیت سایپا در جدول سامان دهیم.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول