اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مهاجم تیم فوتبال سایپای البرز:

برابر داماش مجبور به پیروزی هستیم

خبرگزاری فارس: مهاجم تیم فوتبال سایپای البرز گفت: در برابر داماش مجبور به کسب 3 امتیاز هستیم تا شکست مقابل فولاد را جبران کنیم.

برابر داماش مجبور به پیروزی هستیم

سعید دقیقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: همه تیم‌ها در آغاز رقابت‌های این فصل لیگ برتر فوتبال دچار مشکلاتی بودند که طبیعی است و در این میان سایپا نیز با مشکل ناهماهنگی روبه‌رو بود.

وی تصریح کرد: با این وجود توانستیم از سه بازی خارج از کرج چهار امتیاز کسب کرده و استقلال تهران را نیز با پیروزی پشت سر بگذاریم.

مهاجم نارنجی‌پوشان کرجی ادامه داد: هفته قبل برابر فولاد به دلیل شرایط خاصی که در ورزشگاه و شهر اهواز حاکم بود، شکستی را پذیرفتیم که باید خیلی سریع این باخت را جبران کنیم.

دقیقی افزود: یکی از آفت‌های بزرگ برای تیم‌های ورزشی عادت کردن به باخت است و ورزشکارانی که به شکست عادت می‌کنند،‌ تا آخر مسابقات مشکل خواهند داشت.

وی با بیان اینکه برد و باخت جزیی از فوتبال است، گفت: با این وجود نباید به باخت عادت کنیم و به همین دلیل برابر داماش در هفته چهارم مجبور به کسب پیروزی هستیم.

مهاجم تیم فوتبال سایپای البرز تاکید کرد: اکثر بازیکنان ما این شکست را فراموش کرده و آماده رقابت با داماش در هفته آتی هستیم.

این بازیکن با بیان اینکه خط حمله سایپا به طور کامل از نقاط ضعف خط دفاعی داماش اطلاع دارد، گفت: اگر با مشکل خاصی روبه‌رو نشویم، در نخستین بازی خانگی خود با پیروزی زمین را ترک می‌کنیم.

وی بیان داشت: داماش در خط دفاع دچار ضعف‌های اساسی است و فرصت گل‌زنی زیادی طی سه دیدار اخیر خود به حریف داده است و ما نیز باید از این فرصت استفاده کنیم.

مهاجم سایپای البرز متذکر شد: البته این تیم در 3 بازی 6 گل به ثمر رسانده که نشان می‌دهد تیم زهردار و خطرناکی است، لذا نباید در برابر داماش بدون برنامه حمله کنیم.

دقیقی در پایان اذعان داشت: به هیچ عنوان داماش را دست کم نمی‌گیریم و تمام تلاش خود را برای شکست دادن حریف در کرج به میدان می‌آوریم.

لازم به توضیح است، دیدار تیم‌های داماش و سایپا از هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشورمان، روز دوشنبه این هفته در ورزشگاه انقلاب کرج برگزار خواهد شد.

انتهای‌پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول