اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اعتباری بالغ بر 200 میلیارد ریال

پروژه شبکه جمع آوری فاضلاب شیروان اجرایی شد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان‌شمالی گفت: پروژه شبکه جمع‌آوری، انتقال و تصفیه‌خانه فاضلاب شهر شیروان با اعتباری بالغ بر 200 میلیارد ریال اجرایی شد.

پروژه شبکه جمع آوری فاضلاب شیروان اجرایی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خراسان‌شمالی، سیدابراهیم علوی اظهار کرد: تمام مراحل تملک زمین تصفیه‌خانه فاضلاب و زمین‌های عبور خطوط انتقال انجام گرفته و اسناد واگذاری اجرای پروژه ساخت تصفیه‌خانه فاضلاب آماده و در مرحله برگزاری مناقصه و انتخاب پیمانکار است.

وی افزود: جمع‌آوری و تصفیه فاضلاب یعنی حفاظت از منابع طبیعی آب، جلوگیری از آلوده‌شدن این منابع به میکروب‌های بیماری‌زا، مبارزه با پدیدآمدن مناظر زشت و زننده در طبیعت، دفع مواد زائد و بوهای بد از محیط زیست و جلوگیری از ازدیاد حشرات مزاحم همچون مگس و پشه و غیره.

علوی تصریح کرد: با اجرای موفقیت‌آمیز پروژه‌های بزرگ جمع‌آوری و تصفیه فاضلاب در شهرهای بجنورد و اسفراین و آشخانه و در راستای فراهم‌نمودن محیط زیستی عاری از هرگونه بیماری ناشی از دفع غیربهداشتی فاضلاب توسط شهروندان و در راستای اجرای وظایف شرکت‌های آب و فاضلاب، پروژه شبکه جمع‌آوری و تصفیه فاضلاب شهر شیروان به عنوان چهارمین شهر استان در شرکت آب و فاضلاب استان مطرح و با پیگیری و تلاش‌های شبانه‌روزی همکاران ردیف اجرایی دریافت و به مرحله اجرایی رسید.

وی گفت: اجرای خطوط انتقال و شبکه جمع‌آوری فاضلاب در شهر شیروان در سه مقطع و به سه پیمانکار مختلف واگذار شده که عبارتند از: اجرای خطوط انتقال به طول چهار هزار متر از نوع لوله‌های فایبرگلاس (grp) در اقطار 700 و هزار میلی‌متری با هزینه‌ای بالغ بر ده میلیارد ریال -  اجرای شبکه جمع‌آوری فاضلاب به طول 13 هزار و 500 متر در اقطار 200 الی 630 میلی‌متری با هزینه‌ای بالغ بر 13 میلیارد ریال شامل دو پیمانکار.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان‌شمالی با تقدیر و تشکر از همکاری‌های صمیمی هم استانی‌ها با شرکت در انجام پروژه‌های آب و فاضلاب در سطح استان از مردم شیروان خواست تا با سعه‌صدر و با همکاری صمیمانه با شرکت در اجرای هرچه سریع‌تر و بهتر این پروژه مهم سهیم باشند.

وی خاطرنشان کرد: اجرای این پروژه علاوه بر همکاری مردم، همکاری و مساعدت تمام ادارات، نهادها و سازمان‌های دولتی و غیردولتی را نیز می‌طلبد که امید می‌رود مسئولان شهرستان شیروان همچون گذشته یار و یاور شرکت در اجرای این پروژه مهم باشند.

انتهای پیام/خ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول