اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران:

تصفیه‌خانه فاضلاب شهرک صنعتی جویبار پیشرفت 80 درصدی دارد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران از پیشرفت 80 درصدی تصفیه‌خانه فاضلاب شهرک صنعتی جویبار خبر داد.

تصفیه‌خانه فاضلاب شهرک صنعتی جویبار پیشرفت 80 درصدی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران،‌ عباسعلی وفایی‌نژاد مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران، دارابی معاون عمران و محیط زیست و خلیلی مدیر اجرایی از شهرک صنعتی جویبار از بخش‌های در حال ساخت تصفیه‌خانه فاضلاب شهرک صنعتی جویبار بازدید کردند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران در این بازدید گفت: یکی از مهم‌ترین پروژه‌های شهرک صنعتی جویبار در سال جاری افتتاح و راه‌اندازی تصفیه‌خانه فاضلاب این شهرک محسوب می‌شود که تاکنون با شرایط اقلیمی استان به میزان 80 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

عباسعلی وفایی‌نژاد اظهار داشت: مدیریت زمان در اجرای پروژه‌ها در شهرک‌ها و نواحی صنعتی بسیار مهم و ضروری است و کاهش زمان اجرای پروژه‌ها برای واحدهای تولیدی و صنعتی از آن جهت مفید است که این قشر زحمت‌کش جامعه بتوانند با کمترین دغدغه خاطر به ارتقای تولید و افزایش اشتغال در استان کمک کنند.

وی افزود: حرکت متقابل و صحیح مجموعه شرکت شهرک‌های صنعتی و پیمانکار پروژه در برطرف کردن موانع و مشکلات مؤثر است.

وفایی‌نژاد ادامه داد: پروژه زیرسازی و آسفالت شهرک صنعتی جویبار از دیگر پروژه‌های درحال انجام است و ایجاد فضای سبز در این شهرک صنعتی نیز به‌عنوان پایلوت استان مازندران صورت گرفته است.

این مسئول سپس در جلسه‌ای با حضور پیمانکار پروژه تصفیه‌خانه فاضلاب شهرک صنعتی جویبار، مشکلات مربوط به روند احداث این تصفیه‌خانه را بررسی و دستور لازم برای برطرف ‌شدن موانع موجود به‌منظور تسریع در اتمام و بهره‌برداری از این پروژه را صادر کرد.

انتهای پیام/ن30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول