اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از محل اعتبار مشارکت‌های مردمی

فاز اول شبکه فاضلاب سوسنگرد با اعتبار 80 میلیارد ریال اجرا می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان از آغاز عملیات اجرایی فاز اول شبکه فاضلاب سوسنگرد با اعتبار 80 میلیارد ریال از محل اعتبار مشارکت‌های مردمی (اوراق مشارکت) از اوایل هفته آینده خبر داد.

فاز اول شبکه فاضلاب سوسنگرد با اعتبار 80 میلیارد ریال اجرا می‌شود

به گزارش خبر گزاری فارس اهواز به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، محمد علی صنیعی نژاد گفت: در فاز اول این طرح یک کیلومتر از خط اصلی جمع‌آوری فاضلاب سوسنگرد به همراه یک و نیم کیلومتر از انشعابات متصل به آن در میدان ورودی شهر با اعتباری معادل 15 میلیارد ریال اجرا می‌شود.

وی افزود: در بخش دیگری از این طرح 13 و نیم کیلومتر شبکه و خط انتقال فاضلاب به انضمام 16 کیلومتر از انشعابات فرعی در مناطق فرهنگیان، سلیم آباد، کشتارگاه، بستان با اعتباری بالغ بر 65 میلیارد ریال اجرا خواهد شد.

صنیعی نژاد با بیان اینکه اجرای فاز اول، بخشی از طرح جامع فاضلاب شهر سوسنگرد است، تصریح کرد: همچنین جمع کل خطوط لوله‌گذاری در طرح جامع فاضلاب شهر سوسنگرد 96 کیلومتر است که برای اجرای آن 300 میلیارد ریال از محل اعتبار مشارکت‌های مردمی اعتبار پیش بینی شده است که اجرای مابقی این طرح در فازهای بعدی به مرحله اجرا در می‌آید.

وی گفت: افق طرح جامع فاضلاب سوسنگرد سال 1415 بوده و 77 هزار نفر جمعیت را زیر پوشش قرار خواهد داد.

انتهای پیام/ش30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول