اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم آبادان در مجلس:

عامل کندی ساماندهی فاضلاب آبادان سستی زمین است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: عمده دلیل کندی ساماندهی فاضلاب این شهر سست بودن زمین است.

عامل کندی ساماندهی فاضلاب آبادان سستی زمین است

محمدسعید انصاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: فاضلاب در مناطق وسیعی از آبادان از محل فروش اوراق مشارکت در حال ساماندهی و بهسازی است و امیدواریم با همت مسئولان شهری هر چه سریع‌تر تکمیل یابد.

وی افزود: فاضلاب این شهر به لحاظ برخورداری از قدمت بالا، بسیار فرسوده و کهنه شده و در سال‌های اخیر اقدامات مطلوبی در زمینه رفع مشکلات پیش‌رو اندیشیده و ارائه شده است.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه فاضلاب منطقه علوانیه به تازگی کلنگ‌زنی شده است، گفت: منطقه علوانیه در انتهایی‌ترین نقطه ذوالفقاری قرار داشته و ساکنان آن از کمبود امکانات و محرومیت‌های بسیاری رنج می‌برند.

وی در پاسخ به اینکه فاضلاب این شهر به‌طور کامل چه زمانی تکمیل می‌شود، اضافه کرد: در حال حاضر برای فاضلاب مناطق آبادان نمی‌توان زمان خاصی را عنوان کرد زیرا زمین این شهر، دارای رس بوده و احتمال ریزش دارد.

انصاری با بیان اینکه مردم مناطق مختلف آبادان سال‌های سال است که با مشکل فاضلاب دست به گریبان هستند، افزود: همین که در سال جاری اقداماتی در راستای کلنگ‌زنی و آغاز به‌کار ساماندهی فاضلاب مناطق مختلف شهری اعمال شده، بسیار ارزشمند است.

وی ادامه داد: آبادان شهری با ظرفیت‌های بالای اجتماعی است و باید از همه بخش‌های مستعد آن در عمران و آبادی شهر بهره برده و مردم را از رفاهیات و امکانات مورد قبولی بهره‌مند کرد.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: باید با وحدت و همدلی همه مسئولان در راستای رفع مشکلات شهری گام برداشت و در این زمینه کوچک‌ترین سهل‌انگاری را در تصمیم و کار وارد نکرد.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول