اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی 4 ماه نخست امسال

8600 متر شبکه جمع‌آوری فاضلاب در بجنورد اجرا شد

خبرگزاری فارس: معاون مهندسی و توسعه شرکت آب و فاضلاب بجنورد گفت:‌ طی چهار ماه نخست سال هشت هزار و 597 متر شبکه جمع آوری فاضلاب در این شهرستان اجرا شد.

8600 متر شبکه جمع‌آوری فاضلاب در بجنورد اجرا شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب خراسان‌شمالی، غلام‌حسین ساقی اظهار کرد: توسعه شبکه جمع‌آوری فاضلاب در شهرستان بجنورد طی چهار ماه نخست سال نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیش از 108 درصد رشد داشته است.

وی افزود: طی این مدت با اجرای بیش از هشت هزار و 597 متر شبکه فاضلاب لوله‌های سایز 200، 250، 315، یک‌هزار و 200 و هزار میلی‌متر - از رشد قابل ملاحظه‌ای نسبت به مدت مشابه در سال گذشته برخوردار بوده است.

ساقی تصریح کرد: در سال گذشته چهار هزار و 126 متر توسعه شبکه فاضلاب خطوط فرعی تا قطر 3/5 میلی‌متر در شهر بجنورد کار شد که در سال جاری با همکاری خیلی خوب شهرداری و صدور به موقع مجوزهای حفاری، این رقم رشد 108 درصدی داشته است عملکرد خیلی خوبی در توسعه شبکه فاضلاب شهر بجنورد رقم خورد.

وی گفت: هم‌اکنون در شهرستان بجنورد با وارد مدارشدن مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب ظرفیت این تصفیه‌خانه به میزان 12 هزار متر‌مکعب در شبانه روز ارتقاء یافته و به 20 هزار مترمکعب در شبانه روز رسیده که فرآیند تصفیه از نوع لجن فعال به روش MIE با قابلیت حذف نیترات بوده که در حال حاضر پیشرفته‌ترین تصفیه‌خانه شرق کشور است.

معاون مهندسی و توسعه شرکت آب و فاضلاب بجنورد خاطرنشان کرد: در حال حاضر بیش از 43 درصد از جمعیت این شهرستان از شبکه جمع آوری فاضلاب برخوردارند و در بجنورد بیش از 23 هزار و 121 مشترک فاضلاب وجود دارد.

انتهای پیام/خ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول