اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای سومین سال متوالی صورت گرفت

تمدید گواهی‌‌نامه سیستم مدیریت یکپارچه در آب و فاضلاب استان مرکزی

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی از تمدید گواهی‌‌نامه سیستم مدیریت یکپارچه IMS در این شرکت خبر داد.

تمدید گواهی‌‌نامه سیستم مدیریت یکپارچه در آب و فاضلاب استان مرکزی

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک عبدالرضا خلیلی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی دومین ممیزی خارجی توسط شرکت مرزبان کیفیت نماینده شرکت IMQ ایتالیا در ماه گذشته سه گواهینامه سیستم مدیریت کیفیت، مدیریت زیست محیطی و سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت شغلی در قالب استاندارد سیستم مدیریت یکپارچه شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی تمدید شد.

وی تصریح کرد: این شرکت در راستای استقرار سیستم‌های مدیریتی و به منظور استمرار و ارتقای کیفیت خدمات‌رسانی به شهروندان و بهره‌وری مطلوب از امکانات، افزایش کیفیت ارائه خدمات مطابق با استانداردهای بین‌المللی و بهبود در روش‌های کار در سال 89 موفق به استقرار سیستم مدیریت یکپارچه و دریافت همزمان سه گواهی‌نامه سیستم مدیریت کیفیت،  گواهی‌نامه سیستم مدیریت زیست محیطی و مدیریت ایمنی و بهداشت شغلی از شرکت IMQ ایتالیا شد و در سال جاری نیز این گواهینامه تمدید شد.

به گفته وی استقرار سیستم مدیریت یکپارچه در این شرکت تجارب ارزنده‌ای در زمینه‌های مشتری‌مداری، استقرار قوانین بهداشت ایمنی، رعایت الزامات زیست محیطی و فرآیندگرایی به همراه داشته است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی در بخش دیگری از سخنان خود پیرامون پروژه‌های مهر ماندگار اظهار داشت: در حال حاضر پروژه آبرسانی به شهر ساوه در قالب طرح مهر ماندگار با 5/77 درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجراست.

خلیلی با اشاره به فاز اول این پروژه خاطر نشان ساخت: این فاز شامل احداث فاز اول تصفیه‌خانه آب به ظرفیت 575 لیتر در ثانیه، اجرای 37.5 کیلومتر خط انتقال آب، احداث 33 هزار مترمکعب مخزن ذخیره آب، حفر و تجهیز 8 حلقه چاه، احداث یک واحد ایستگاه پمپاژ و راه‌اندازی یک واحد سیستم تله متری است.

انتهای پیام/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول