اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مجری طرح فاضلاب آبادان:

زمان اجرای پروژه فاضلاب منطقه علوانیه آبادان 14ماهه است

خبرگزاری فارس: مجری طرح فاضلاب آبادان گفت: پروژه فاضلاب منطقه علوانیه و شطیط این شهرستان 14 ماهه به اتمام می‌رسد.

زمان اجرای پروژه فاضلاب منطقه علوانیه آبادان 14ماهه است

احمد حسن‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: پروژه نصب شبکه‌ فاضلاب در منطقه شطیط و علوانیه توسط پیمانکار استانی در دستور کار بوده و هم‌اکنون در حال اجراست.

وی افزود: این پروژه 22 کیلومتر شبکه انشعابات و 23 شبکه اصلی را در مدت زمان اجرایی 14 ماه را به اتمام می‌رساند که البته امیدواریم با همت مسئولان این پروژه در مدت زمان کمتر و قبل از موعد به بهره‌برداری برسد.

مجری طرح فاضلاب آبادان تصریح کرد: این مناطق هیچگونه شبکه فاضلاب نداشته و تنها آب‌های سطحی آن با ریختن به شبکه فاضلاب دستی به رودخانه منتهی می‌شد که با انجام اقدامات جدید و اعمال شبکه اصلی فاضلاب، ساکنان این مناطق از مشکلات و دغدغه‌های فاضلاب رهایی می‌یابند.

وی با بیان اینکه در این منطقه پروژه فاضلاب با روش‌ کاملاً بهداشتی و دفع استاندارد بهینه در حال اجراست، عمده مشکل فاضلاب شهرستان را سستی زمین خواند و گفت: عمده مشکل فاضلاب این شهرستان، وجود زمین سست همراه با خاک رس است که انجام پروژه‌ها را با مشکلات زیادی رو به رو کرده است.

حسن‌زاده خاطرنشان کرد: حفاری‌هایی که برای اجرای پروژه‌ها در شهرستان انجام می‌شود معمولاً به دلیل وجود همین مشکل یعنی خاک منطقه با کندی و هزینه‌های بالایی رو به رو می‌شوند که امیدواریم با توجه و حمایت مسئولان مرتبط اقدامی مؤثر صورت گیرد.

وی ادامه داد: معمولاً اینگونه پروژه‌ها در شهرهای آبادان و خرمشهر و مناطقی که در نزدیکی رودخانه واقع شده با مشکلات چگونگی جنس خاک و زمین برخورد می‌کند و باید در این خصوص حفاظ‌گذاری و مسائل مربوطه دیگر اعمال شود.

مجری طرح فاضلاب آبادان در پایان اظهار کرد: در این مناطق کنده‌کاری برای انجام پروژه‌ها باید با تمهیدات لازم انجام شود زیرا شهرهای آبادان و خرمشهر نسبت به سایر شهرهای استان خوزستان در زمان حفاری با معرض ریزش زمین مواجه بوده و همین امر موجبات کندی پروژه را به‌دنبال دارد.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول