اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره ارشاد بهبهان:

نمایشگاه «قرآن و عترت» در بهبهان برپا شد

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره ارشاد بهبهان گفت: به‌مناسبت ایام ماه مبارک رمضان، نمایشگاه کتاب و محصولات فرهنگی و مذهبی با نام «قرآن و عترت» در بهبهان برپا شده و به مدت 15روز پذیرای علاقمندان است.

نمایشگاه «قرآن و عترت» در بهبهان برپا شد

سیدعبدالله حسینی‌منفرد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی فارس در بهبهان اظهار کرد: در ماه مبارک رمضان امسال نیز مانند سال‌های گذشته، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهبهان اقدام به برگزاری نمایشگاه قرآنی با مضامین فرهنگی و مذهبی در این شهرستان کرده است.

وی افزود: استقبال بسیار خوب مردم بهبهان از نمایشگاه قرآن و عترت سال گذشته این شهرستان، متولیان فرهنگی را بر آن داشت که با تکیه بر تجربه گذشته، نمایشگاه بهتری را برپا کنند.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهبهان تصریح کرد: از همین‌رو نمایشگاه بزرگ کتاب و نرم‌افزارهای علوم قرآنی با عنوان «نمایشگاه قرآن و عترت» در نگارخانه میرزاشوقی بهبهان برپا شده و از امروز و تا پایان ماه رمضان پذیرای علاقمندان است.

وی اضافه کرد: در این نمایشگاه 3 هزار عنوان کتاب با موضوعات قرآنی از قبیل قرائت، تفسیر، احکام، علوم دینی، کودکان و نوجوانان در کنار لوح‌های فشرده با موضوعات متنوع و دیگر محصولات فرهنگی و مذهبی به معرض فروش گذاشته شده است.

حسینی‌منفرد خاطرنشان کرد: نمایشگاه قرآن و عترت همه روزه در دو نوبت صبح و عصر پذیرای علاقمندان به حوزه فرهنگ و مذهب بوده و اقلام آن با 20 درصد تخفیف به فروش می‌رسد.

وی در پایان گفت: همچنین در گوشه‌ای از نمایشگاه غرفه‌ای با نام عفاف و حجاب دایر شده که در آن ضمن توصیه مردم به رعایت حجاب مناسب، پوشش‌های اسلامی و ایرانی معرفی می‌شود.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول