اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی اداره استاندارد صورت گرفت

توقیف تجهیزات و وسایل تفریحی شهربازی قائم بهبهان

خبرگزاری فارس: کارشناس اداره کل استاندارد خوزستان از توقیف تجهیزات و وسایل تفریحی شهربازی بهبهان خبر داد.

توقیف تجهیزات و وسایل تفریحی شهربازی قائم بهبهان

اسماعیل عزیزی‌ها در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار داشت: در راستای وظایف حاکمیتی و نظارتی و به منظور حفظ و صیانت از حقوق شهروندان با هدف پیشگیری از بروز سوانح و حوادث احتمالی، از ادامه فعالیت شهربازی قائم بهبهان جلوگیری به عمل آمد.

کارشناس اداره نظارت بر اجرای استاندارد گفت: تجهیزات و وسایل تفریحی شهربازی قائم بهبهان به علت منطبق نبودن با استانداردهای مربوطه با حضور بازرسان این اداره کل، عوامل انتظامی و با حکم دستگاه قضایی پلمب شد.

وی از جمله این وسایل توقیف شده را چرخ و فلک، کشتی صبا، تاب زنجیری، هلیکوپتر کودک، دراگون، استخر توپ، سرسره بادی و ماشین شارژی نام برد.

همچنین مسئول استاندارد سازی مراکز تفریحی استان گفت : بازرسان این اداره کل که پیشرو در استانداردسازی شهرهای بازی در کشور هستند، پیش از این نیز اقدام  به بررسی تجهیزات موجود در شهربازی قائم بهبهان کرده و اخطارهای لازم و مهلت کافی برای رفع نقص دستگاه‌های غیر استاندارد را به شهرداری و بهره‌برداران داده بودند.

امید بن‌عباس تصریح کرد: با انجام بازرسی مجدد، مشخص شد نواقص در مهلت تعیین شده برطرف نشده از این رو به منظور حفظ جان و امنیت استفاده کنندگان از وسایل شهر بازی، پیگیری برای پلمب این دستگاه‌ها انجام شد.

وی اظهار داشت: از این پس هیچ قصوری در رفع نواقص تجهیزات شهربازی پذیرفته نیست و به طور حتم از ادامه فعالیت شهرهای بازی که دارای نواقص باشند جلوگیری شده و برخوردهای قانونی لازم در این خصوص صورت می‌گیرد.

پیش از این نیز، تعدادی از وسایل بازی شهربازی مسجدسلیمان به دلیل مغایرت با استاندارد پلمب شد.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول