اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره ارشاد بهبهان:

مشکل جدی خبرنگاران نداشتن امنیت شغلی است

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره ارشاد بهبهان گفت: نداشتن امنیت شغلی، درآمد کافی و عدم برخورداری از امتیازات خاص از مشکلات خبرنگاران است.

مشکل جدی خبرنگاران نداشتن امنیت شغلی است

سیدعبدالله حسینی‌منفرد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بهبهان ضمن تبریک روز خبرنگار به همه خبرنگاران اظهار کرد: یکی از شغل‌های سخت دنیا، حرفه خبرنگاری است که خبرنگار همواره در صحنه‌های مختلف حضور داشته و برای اطلاع‌رسانی به مردم هرگونه خطری را به جان می‌خرد.

وی تصریح کرد: در این میان بسیاری از همین خبرنگاران در حین انجام وظیفه با مشکلات متعددی روبه‌رو شده‌اند که گاهی اوقات به قیمت جان آنان تمام شده است.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهبهان با بیان اینکه همه باید به این قشر احترام بگذاریم، خاطرنشان کرد: وظیفه خبرنگاران، کار کوچکی نبوده و باید به این نکته توجه داشت که اگر اصحاب رسانه، اقدامات مسئولان را به گوش مردم نمی‌رساندند، بخش بزرگی از این فعالیت‌ها نادیده گرفته می‌شد.

وی ادامه داد: همچنین مردم از طریق خبرنگاران با مسئولان شهر و کشور خود در ارتباط بوده و به همین دلیل، خبرنگاران پل اتصال و ارتباط مردم و مسئولان هستند.

حسینی‌منفرد با بیان مشکلات خبرنگاران گفت: نداشتن امنیت شغلی، درآمد کافی و عدم برخورداری از امتیازات خاص این حرفه در کنار بسیاری از مشکلات دیگر، خبرنگاران ما را تحت تأثیر قرار داده و کیفیت کار آنها را کاهش داده که این امر وظیفه ما مسئولان را در راستای حمایت از آنها سنگین‌تر می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: اما گاهی شاهد هستیم که مسئولان دستگاه‌های مختلف، خود برای خبرنگاران سنگ‌تراشی کرده و موجب ناراحتی و دلخوری آنان می‌شوند، در حالی باید در صورت شنیدن نقد از این قشر، آن را پذیرا بوده و در فکر رفع کاستی‌ها باشند.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهبهان در پایان گفت: البته ما نیز انتظار داریم خبرنگاران تنها به وظیفه خود عمل کرده و آن را به درستی انجام دهند تا خبری نادرست میان مردم پخش نشود.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول